۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

کویت از اینترپل خواست زندیق "یاسر الحبیب(خبیث)" را دستگیر کند


آهوران نیوز: به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از شبکه ی دفاع از سنت، وزیر کویت روضان الروضان اعلام کرد که کشورش آخوند شیعه یاسر الحبیب  (خبیث)را مورد پیگرد قانونی قرار می دهد .
روزنامه ی کویتی الأنباء از الروضان نقل کرد: ما یاسر الحبیب (خبیث) را به علت توهین به مقدسات اسلام و عقیده ی مسلمانان جهان و ناموس پیامبر از طریق اینترپل تحت تعقیب قرار می دهیم، زیرا با این کار باعث خشم و نگرانی مسلمانان جهان به ویژه اهل سنت کویت شده است به طوریکه همه خواستار ابطال شناسنامه ی کویتی وی شدند که مجلس وزاری کویت روز دوشنبه با این درخواست موافقت کرد .
مجلس وزاری کویت مقرر کرد که شناسنامه ی "یاسر یحیی عبدالله حبیب غلام حبیب" و هر کس را که به تبعیت از وی دارای شناسنامه گردیده است، ابطال گردد .
یاسر الحبیب (خبیث) از سال 2004 بعد از فرار از حکم 10 سال حبس به علت توهین به خلیفه ی اول و دوم رسول الله صلی الله علیه و سلم در لندن زندگی می کند .
یاسر الحبیب حدود 20 روز پیش در مراسمی که به مناسبت وفات مادر مومنان عائشه ی صدیقه رضی الله عنها، همسر پیامبر در دنیا و قیامت، برپا کرده بود ، به وی توهینهای بسیاری کرد که باعث عکس العمل شدیدی از طرف اهل اسلام در کویت شد و همه خواستار ابطال شناسنامه ی کویتی وی شدند .

هیچ نظری موجود نیست: