۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

تحريف تاريخ اسلامي و نشر شركيات در کابل وگزارش رسانه های وابسته به نظام صفوی ایران

آهورن نیوز به نقل ازسنی نیوز: برگزاري جشنواره تحريف تاريخ اسلامي ونشر شركيات در کابل در لباس محبت اهل بیت رضی الله عنهم.
رسانه های وابسته به نظام صفوی ایران گزارش میدهند که در کابل و شهرهای دیگر افغانستان جشنواره فرهنگی  و هنری "امام رضا" رحمه الله  با هدف تبین سیمای امام  و آشنایی با سیره ایمه اطهار برگزار گردید.
در گزارش چنین می خوانیم:
(اين جشنواره شامل برگزاري نمايشگاه تصويري از مرقد مطهر امام رضا (ع)، برگزاري مسابقات كتبي و حضوري درباره زندگاني امام رضا (ع)، مقاله نويسي، سخنراني علماء و بزرگان در مورد شخصيت، سيره و زندگاني امام رضا (ع)، سرود و تواشيح، نامه به امام رضا (ع) و خاطره از زيارت و توسل به امام رضا (ع) بود. )
در جای دیگر چنین آمده است:
(جشنواره فرهنگي هنري امام رضا (ع) در مسجد مالك اشتر كابل، مجتمع فرهنگي الزهراي ناهور ولايت غزني، مدرسه علميه مهدويه، ليله ي (خوابگاه) دانشگاه پولي تكنيك (فني مهندسي) كابل، مسجد محمديه قلعه موسي و نظرگاه (قدمگاه) امام رضا (ع) در كابل با حضور علماء، فرهنگيان، شخصيت هاي برجسته ي سياسي، دانشجويان و هزاران تن از شيفتگان اهل بيت عليهم السلام داير شد.)
در گزارش نیز امده است:
(در اختتام اين جشنواره به نفرات برگزيده مسابقات، جوايزي شامل قرآن، كتابهايي درباره زندگاني امام رضا(ع) و پتو و به عموم مدعوين پوسترهايي از مرقد مطهر امام رضا (ع) براي نصب در منازل اهداء گرديد.)
اما در مورد شخصیت رضا رحمه الله می خوانیم که:
(امام رضا (ع) در 11 ذي القعده سال 148 هجري در مدينه به دنيا آمد. ايشان پس از شهادت پدر بزرگوارش امام موسي كاظم (ع) در سال 183 هجري به مدت بيست سال امامت نمود و در آخر صفر سال 203 هجري توسط مأمون عباسي در خراسان به شهادت رسيد.)
اين گزارش شمه ای از فعالیت اجیران صفوی در افغانستان سنی است که در زیر خیمه فرسوده اشغال فعالیت می نمایند و آزاده نظریات شرکی و منافی با حقایق تاریخی را نشر می کنند بلکه در زمینه جشنواره های را به راه میاندازند تا بیشتر اظهار توانمندی نمایند و گویا نمایش عضلات را به راه انداخته اند.
آنچه در این گزارش جلب توجه می نماید این است که آیا هدف از شناسایی سیرت امامی که دعوتگر راستینی به سوی اسلام بود این است که به وی توسل کنیم و تصاویر از مرقد وی را زینت خانه های خود بگردانیم!! بلکه آنچه در ایران مشاهده می گردد که مردم دسته دسته به قبر این امام می آیند ومانند مشرکان بلکه به گونه خیلی خرافی آن مراسم شرکی را بجا می آورند آیا پیام امام رحمه الله برای اتباعش این بود؟ که وی را عبادت کنند  مراسم شرکی را در نزد قبرش انجام دهند و سپس به این بسنده ننمایند بلکه تصاویر از این قبر را در بیرون از مرز ایران به نمایش بگذارند تا ثابت نمایند که اینها اتباع حقیقی اهل بیت اند!! اما کسانی که از چنین مراسم شرکی بیزاری می جویند دشمنان حقیقی اهل بیت اند؟!
آیا ملتی مانند افغان که در یک برهه از زمان می تواند به فضل رب آسمانها و زمین دو ابر قدرت طاغوتی را به زانو بنشاند آیا این ملت را نمی سزد که درسهای قربانی به دیگران بدهد؟ آیا این ملت مسلمان راهرو حقیقی حسین رضی الله عنه نیست؟ که تسلیم ستم نمی گردد وعلیه آن قیام می کند. چگونه می شود کسانی که در دسیسه علیه اسلام از هیچ حربه دریغ نمی ورزند بلکه به آن مباهات می ورزند این ها برای ملت فداکاری درس می دهند! اما چه درسی؟
بنگرید که این خاینان که در لباس اسلام می خواهند مردم را بفریبند چه نامهای را برای مدارس شان اختیار کرده اند؟
همه نامهای که در حقیقت مردم را علیه یکدیگر می شوراند و انگیزه میدهد که بشورند.
اما اینکه می گویند که امام رحمه الله را مامون به قتل رسانید این دیگر دروغ شاخداری است که اصلا منافی با حقیقت تاریخی است... بدون شک رافضی ها در دروغ گوی سبقت را ربوده اند.

هیچ نظری موجود نیست: