۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

گردانهای عبدالله عزام از اهل سنت خواست با حزب الله مبارزه کنند

به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المسلم: روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته گردانهای عبدالله عزام در لبنان از مردم اهل سنت خواست با حزب الله لبنان مبارزه کنند و شرکتهایی را که متعلق به این حزب است تحریم کنند .
در این پیام که از طرف رهبر این حزب "صالح بن عبدالله القرعاوی" می باشد آمده است که حزب الله سازمان اطلاعات و ارتش لبنان را برای دست درازی کردن علیه اهل سنت تحریک می کند.
قرعاوی این سؤال را مطرح کرد : چرا ارتش لبنان همیشه به مناطق اهل سنت در بیروت و کل لبنان حمله میکند و افرادی را دستگیر می کند ولی برای یک بار هم نشده که به منطقه ی شیعه نشین و ضاحیه ی بیروت حمله نمی کند؟.
وی گفت: از شما "اهل سنت" می خواهیم با سازمان اطلاعات لبنان و بازرسی هایی که به صورت بسیار زیاد در مناطقتان وجود دارند همکاری نکنید و اگر این کار را نکنید شما دارید با حزب الله همکاری می کنید و تسلط و قدرت حزب الله را افزایش می دهید.
قرعاوی حزب الله را به جمع آوری سلاح برای استفاده کردن از آنها در درگیریهای داخلی و بریدن سر اهل سنت و جماعت متهم کرد و دادکاه بین المللی را دست آویزی به این کار خود کرده است .
ارتش لبنان به صورت مداوم حملاتی را به مناطق اهل سنت در شمال کشور و در بقاع شرقی به بهانه ی مبارزه با قانون گریزان و عناصر گروهای خشونت طلب انجام می دهد.
گردانهای عبدالله عزام در ماه اوت گذشته مسئولیت حمله به نفتکش ژاپنی"ام ستار" در تنگه ی هرمز را بر عهده گرفت .
همچنین قبلا نیز مسئولیت خود را از شلیک موشک از جنوب لبنان به اسرائیل و حمله به منطقه ی توریستی طابا در مصر در سال 2004 و حملات دیگر به بندر عقبه در اردن و ایلات در اسرائیل در سال 2005 را بر عهده گرفته بود .

هیچ نظری موجود نیست: