۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

مقام بلند پايه پاكستاني وزير كشور ايران را دروغگو خواند


به گزارش آ‍ژانس خبري تفتان يك مقام بلند پايه دولت پاكستان در گفتگو با شرق الاوسط وزير كشور ايران پاسدار مصطفي محمد نجار را فردي دروغگو خواند كه براي مخفي نگه داشتن ضعف دستگاههاي امنيتي و نظامي اش در جلوگيري از حملات جندالله كشورهاي همسايه را متهم مي كند.
اين مقام بلند پایه پاکستانی که خواسته نامش فاش نشود، در گفت و گو با روزنامه "الشرق الاوسط" سخنان وزیر کشور ایران را دروغپردازی خواند و هر گونه دخالت کشورش در حوادث چابهار را رد کرد.
رژيم زبون و بدبخت و بيچاره ايران كه در برابر مبارزان شكست خورده است و دستگاه بيچاره وزرات اطلاعات كه اين روزها از هميشه زبون تر و بدبخت تر شده است به جاي پذيرفتن شكست خود كشور پاكستان و نهادهائي در آن را متهم به همكاري با جنبش مقاومت جندالله مي كنند.
اين در حالي است كه رحمان ملك وزير كشور پاكستان جنبش را متهم با گروههاي پاكستاني نموده و اعلام برخورد شديد با جنبش را نموده است.
رحمان ملك كه قبلا هم افراد بي گناهي را به ايران تحويل داده است در اظهارات جديدش جنبش جندالله را متهم به ارتباط با بي ايل اي و لشكر جنگهوي و تحريك طالبان نمود و خواهان تشكيل تيمي ويژه براي برخورد با جنبش شد.
وزارت اطلاعات ايران كه درمانده و بيچاره تر شده است نمي داند چه پاسخي در برابر سوالات زابليهاي وحشي بدهد زيرا كه ساجدي رئيس اداره اطلاعات بلوچستان مدتي قبل اعلام كرده بود كه تمام تحركات جنبش را تحت نظر دارند اما بيچاره دروغگو الان جائي مخفي شده است و هي داد مي زند كه كار پاكستان است.
همچنين سپاه پاسداران قبلا اعلام كرده بود كه جنبش به پايان رسيده است و ديگر تحت اشراف قرار دارد و توان عملياتي ندارد اما امروز تمام جهان سپاه را مورد خطاب قرار مي دهد كه چي شد و فرمانده سپاه سلمان جاهد مي گويد چابهار امن ترين نقطه جهان است و شايد از عمليات روز چهارشنبه بي خبر است.

هیچ نظری موجود نیست: