۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

تخريب مراكز فساد شيعه فرض است ، فتواي يكي از بزرگترين علماي اهلسنت بلوچستان

در استفتائي كه از يكي از بزرگترين علماي اهلسنت در مورد حمله به معابد شيعيان گرفته شده است ايشان معابد ايشان را مراكز فساد و ترويج خشونت و نفرت عليه مسلمانان صدر اسلام و ديگر مسلمانان دانسته و بر مسلمانان فرض است كه اين مراكز فساد و مروج نفرت و لعن عليه اولياء الله را تخريب كنند.

نص فتوا

بسم الله الرحمن الرحيم
معابد شيعه به هيچ صورت حكم مسجد را ندارند و حتي حكم معابد ديگر اديان مانند يهودي و مسيحي را ندارند زيرا اين اماكن خاص شده اند براي نشر نفرت و دشمني و عداوت و لعن و بد و بيراه به اصحاب پيامبر اسلام و ديگر مسلمانان و عموما در اين اماكن عبادت نمي شود و در ايام خاصي و براي اظهار برائت و لعن و نفرت دربهاي اين مراكز فساد شيعي گشوده مي شود و دقيقا همان صفات مسجد ضرار را كه در قرآن كريم آمده است دارند.
وَالَّذِينَ اتَّخَذُواْ مَسْجِدًا ضِرَارًا وَكُفْرًا وَتَفْرِيقًا بَيْنَ الْمُؤْمِنِينَ وَإِرْصَادًا لِّمَنْ حَارَبَ اللّهَ وَرَسُولَهُ مِن قَبْلُ وَلَيَحْلِفَنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلاَّ الْحُسْنَى وَاللّهُ يَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَكَاذِبُونَ.
و آنهايى كه مسجدى اختيار كردند كه مايه زيان و كفر و پراكندگى ميان مؤمنان است و [نيز] كمينگاهى است براى كسى كه قبلا با خدا و پيامبر او به جنگ برخاسته بود و سخت‏سوگند ياد مى‏كنند كه جز نيكى قصدى نداشتيم و[لى] خدا گواهى مى‏دهد كه آنان قطعا دروغگو هستند.
در اين آيه چهار صفت براي چنين مراكزي بيان گرديده است كه پيامبر اسلام صلي الله عليه و سلم دستور آتش زدن آن را صادر نمود :
1 : به ضرر مسلمانان فعاليت مي كنند
2 : مروج كفر هستند
3 : موجب نفرت و اختلاف در بين مسلمانان هستند
4 : كمينگاه دشمنان الله و رسول هستند

الان مسلمانان توجه نمايند كه اين مراكز شيعي كه حسينيه يا مسجد مي نامند به ضرر مسلمانان هستند يا خير ؟
آيا مراكزي براي نشر كفر هستند يا خير؟
و نفرت انگيز ترين سخنان در اين معابد زده مي شود يا خير؟
و محل تجمع دشمنان الله ورسول هستند يا خير؟
آنچه ما و عموم مسلمانان مشاهده كرده ايم همين است كه اين مراكز شيعي شب و روز مشغول فعاليت بر ضد اسلام و مسلمانان هستند و خميني خود اين مراكز را محل عبادت نمي ناميد بلكه سنگر حفظ مكتب تشيع مي ناميد كه از اين سنگرها بر عليه اسلام فعاليت مي شود.
و همچنين اين مراكز شيعي مروج كفر در بين مردم هستند كه در اين مراكز از اول تا آخر كفر و شرك درس داده مي شود و در درس نفرت و دشمني و عداوت اين مراكز هيچ شكي براي هيچ عاقلي نيست كه چگونه اين مراكز نفرت و دشمني عليه اسلام و مسلمانان را در اين مراكز درس مي دهند به صورتي كه در اين مراكز هيچ عبادتي انجام نمي گيرد و بيشتر اين مراكز در طول سال تعطيل هستند وروز هاي خاصي باز مي شوند تا فقط درس نفرت و دشمني به عده اي جاهل بدهند چنانچه قرائتي يكي از ملاهاي شيعه اعتراف مي كند كه 2000 از اين امكنه در شهر تهران تعطيل هستند و فقط در ايام عزا باز مي شوند كه در اين ايام فقط يا ياران پيام و پيروانشان كه عموم مسلمانان باشند لعن و طعن مي شود.
و در اينكه اين مراكز كمينگاهي براي دشمنان الله ورسول هستند هيچ شكي نيست و حقيقتا كه دشمنان الله و رسول از اين كمينگاه بر عليه اسلام و مسلمانان استفاده مي كنند.
بعضي اين مراكز را با معابد اديان ديگر اشتباه گرفته اند در صورتيكه پيامبر از سوئي از حمله به معابد باز مي دارد و از سوئي چنين مراكز فسادي را كه نام مسجد بر آنها نهاده اند را مي سوزاند و اين ثابت مي كند كه اين مراكز با معابد اديان كه محل عبادت هستند فرق مي كنند و حمله به معابد درست نيست اما حمله به چنين مراكز شيعي از فرائض است و بر هر مسلماني فرض است كه به اندازه توان خود در از بين بردن اين مراكز كفر و نفاق تلاش نمايد.
خصوصا در بلوچستان اين مراكز به شدت به تبليغ كفر پرداخته اند و از سوئي علنا به عقائد مسلمانان در اين مراكز اهانت مي شود و چگونه غير مسلمانان برداشت مي كند كه به ناموس و عزت پيامبر در اين مراكز تعرض شود و ياران پيامبر كافر و زنديق خوانده شوند و مسلمانان در شهر خود چنين اجازه اي بدهند.
هرگز اسلام درس چنين بي غيرتي نداده است و اگر در زمان اصحاب پيامبر چنين چيز مي بود كه در معبدي به عزت و ناموس پيامبر تعرض مي شد آيا اصحاب پيامبر اجازه مي دادند ؟
هرگز اصحاب پيامبر چنين بي غيرت نبودند.
بلكه كسي كه كوچكترين تعرضي به ساحت پيامبر اسلام مي كرد مانند كعب بن اشرف يهودي خود پيامبر دستور كشتنش را صادر نمودند و برادر رضاعي كعب اين افتخار را از آن خود كرد و الان چگونه در مراكز فساد شيعي مستقيما پيامبر و يارانش مورد سب و لعن قرار مي گيرند و ما به عنوان مسلمان ساكت شويم.
من از همه جوانان مي خواهم به اندازه توان خود در از بين بردن اين مراكز كفر وشرك و زندقه تلاش نمايند و بدانند كه اجر عظيمي در قبال اين عمل دريافت خواهند كرد.
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

هیچ نظری موجود نیست: