۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

ابعاد گسترده ي پيروزي جندالله و شكست رژيم در عمليات چابهار

 عمليات موفقيت آميز چابهار باري ديگر ثابت كرد كه رژيم جهل و جور ايران بسيار شكننده و آسيب پذير و در عين حال جندالله بسيار قوي و نيرومند است .
رژيم از چندي پيش شديد ترين تدابير امنيتي را در زاهدان به اجرا گزاشته بود تا مراسم هاي عزاداري بدون هيچ مشكلي برگزار شود و به خيال خام خود ، امنيتي صد در صدي را به وجود آورده بود ; اما غافل از اينكه شيرهاي بلوچستان اين بار طعمه اي ديگري را براي تكه پاره كردن در نظر گرفته اند . مسؤلان امنيتي كه اصلا انتظار عمليات در چابهار را نداشتند پس از اجراي موفقيت آميز آن ، چنان مات و مبهوت و شوكه شده بودند كه در مصاحبه هاي خود اصلا نمي دانستند چه مي گويند و حرفهاي خود را تأييد و تكذيب مي كردند و براي كم رنگ جلوه دادن اين عمليات و حفظ آبروي خود اينگونه اذعان مي كردند كه نيروهاي ما عوامل اين عمليات را شناسي كردند و تقريبا مانع آنها شدند . اما اگر نيروهاي امنيتي مانع شدند پس اين همه كشته و زخمي از كجا آمد ؟؟؟
گزارش هاي رسيده از زاهدان هم حاكي از به وجود آمدن ترس شديد در ميان ساكنان شيعه اين شهر پس از عمليات چابهار است . زاهدان كه همه ساله در روز عاشورا شاهد دهها دسته عزاداري بود كه در خيابانها مشغول رقص و آواز بودند امروز ساكت است و اجراي مراسم عزاداري در آن از ترس عمليات استشهادي ممنوع است و نيروهاي رژيم از زمين و هوا در حال گشت زني در اين شهر هستند .
عمليات چابهار مشت محكمي بود بر دهان كساني كه ادعا مي كردند جندالله پس از شهادت امير عبدالمالك ضعيف شده و ديگر توان انجام عمليات را ندارد و در واقع ثابت كرد كه جندالله قدرتمندتر از گذشته و با تاكتيكهايي مرگبار تر وارد ميدان شده است .
ما هم اين پيروزي بزرگ را به جامعه اهل سنت ايران خصوصا ملت مظلوم و رنجديده بلوچستان و همچنين به محضر امير حاجي ظاهر بلوچ رهبر جنبش ونادر ناهوگی فرمانده نظامی جنبش وديگرفرماندهان جنبش و مولوي عبدالرئوف سخنگوي جنبش و تمامي همرزمان مبارزین جنبش جندالله تبريك عرض مي نماييم و از خداوند منان موفقيت و پيروزي بيشتر را برايشان مسألت داريم.
پیام تبریک عمليات موفقيت آميز چابهار از طرف
نظرمحمد بلوچ مدیر خبر گزاری اهوران نیوز
عثمان بلوچ گزارشگر خبرگزاری اهوران نیوز

هیچ نظری موجود نیست: