۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

جان امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطر است

حفاظت جان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت در زاهدان به عهده کیست؟
امروز مقامات قضایی جمهوری اسلام در زاهدان اعلام کردند که حکم 4 نفر جوان بلوچ را صادر کرده اند. آیا این اعدامها میتواند از سقوط حکومت ظالمه و دیکتاتوری خامنه ای جلوگیری کند. تا کی مردم ایران میتوانند شلاق و شکنجه و اعدامها را تحمل کنند. تاکی خامنه ای میتواند برای ادامه حکومتش با پولهای فروش نفت و سرمایه هایی که متعلق به این مردم فقیر است با حاتم بخشی به حماس و حزب اله و مقتدا صدر و... برای خودش مزدور بخرد. این همه تلاشهای ولی فقیه از ضعف و درماندگی اوست نه قدرت و اقتدارش. ولی وقاحت دیکتاتورها به قدری زیاد و یا بیش ازحد است که همه چیز را برعکس جلوه میدهند. خامنه ای هم مثل صدام و حسنی مبارک ادعا میکند که "99% مردم طرفدار او هستند و اگر در جایی صدای معترضی شنیده میشود از جیره خوران انگلیس و آمریکاست!" این روزها شواهد و قران بسیاری نشان میدهند که عمر دیکتاتوری به سر آمده است و در زمانی نه چندان دور شاهد سرنگونی رژیم ولایتی فقیه که از نوع عقب مانده ترین حکومتهای قاشیستی - مذهبی است خواهیم بود. شعله آن اتشی را که آن جوان فقیر و بیکار تونسی با خودسوزی خود در تونس روشن کرد بزودی به سرزمین در بند ما خواهد رسید و بنیان استبداد و دیکتاتوری آخوندها را ار ریشه و بن خواهد سوزاند.
این روزها در اثر شورش مردم تونس و مصر بر علیه دیکتاتورها، لرزه به جان خامنه ای ، دیکتار مذهبی فاشیستی ایران افتاده است. از اینرو او دستور داده است که اعدامها را با شدت بیشتری افزایش دهند تا بدینوسیله مردم معترض به وحشت بیافتند و جرات به راه افتادن در خیابانها و راه اندازی تظاهرات را نداشته باشند.
در بلوچستان هنوزیک صدا (مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت در زاهدان) باقی مانده است که تاکنون ولی فقیه و گماشتگان امنیتی - نظامی وی، علیرغم اذیت و آزار و زندانی کردن اطرافیان وی نتوانسته اند ویا نمیتوانند در اثر حفاظت و پایگاه مردمیش به وی صدمه ای برسانند. نیروهای امنیتی - قضایی روزانه تحدیدات مکرری از هر جانب با سیگنالهای زهر آلود برای او میفرستند ولی مولوی عبدالحمید به این تحدیدات اعتنایی نمیکند و پیام خود را خیلی با احتیاط ولی واضح و روشن به مردم و حاکمان بی فرهنگ و ظالم میرساند. ولی فقیه که به جایگاه خدا تکیه زده است پیامهای اندرزگونه مولانا را بعنوان تحریک و اختلاف بین شیعه و سنی تعبیر میکند در صوریتکه عامل اصلی برای عدم وحدت شیعه و سنی خود خامنه ای است که به رسم روزگار ، دیکتاتور ایران خود را محور تمام دنیا میداند و بقیه عالمیان سفیه هانی هستند که او قیومیت آنها را بعهده دارد.اگر این رژیم خونریز و ددمنش به رهبری دیکتاتوری مثل خامنه ای بتواند صدای مولوی عبدالحمید را در بلوچستان به طریقی ببندد، آنگاه تعداد قربانیان بلوچ به ویژه آمار اعدام شدگان به مراتب خیلی بیشتر از این خواهد شد.
آقای محمد مرزیه به اصطلاح دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در آخرین نشست مطبوعاتی خود ضمن اعلام اعدام 4 جوان بلوچ به اتهام دست داشتن در عملیات انتحاری روز تاسوعا ی گذشته در چابهار اضافه کرده است "تأكيد بر اينكه خط قرمز دستگاه قضا، فرمايشات مقام معظم رهبري است بيان كرد: با هر كس و هر گروهي، چه شيعه و چه سني كه به اختلافات قومي و مذهبي دامن بزند و وحدت جامعه را خدشه دار كند برخورد قاطع و جدي مي‌شود." لبه تیز این تحدید متوجه مولوی عبدالحمید است زیرا که وبسایت محلی "زاهدان پرس" که وابسته به وزارت اطلاعات است در مقالات متعددی ضمن بد و بیراه گفتن به سبک شریعتمداری کیهان به مولوی عبدالحمید، او را عامل تحریک و اختلاف اندازی بین شیعه و سنی معرفی کرده است.
اخیرا" با دستگیری و زندانی کردن امام جمعه تایباد مولانا موحد فاضلی ، مولوی عبدالحمید طی مصاحبه ای از ایشان حمایت کرده که به مزاق ولی فقیه و گماشتگانش خوشآیند نبوده است. اکنون با خط و نشان کشیدن آقا محمد مرزیه، آخوندهای شیعی در حال فراهم آوردن زمینه برای دستگیری و یا ضربه زدن به هر شکلی دیگر به امام جمعه اهل سنت در زاهدان می باشند. توطئه های کثیفی از این قبیل تابحال چندین بار بر علیه وی ترتیب داده شده است که با هوشیاری خود او و حفاظت بی دریغ مردم زاهدان به نتیجه مانده است. پیروان اهل تسنن در ایران و بویژه مردم بلوچ متوجه خطراتی از جانب مزدوران ولی فقیه بر علیه او هستند و بشدت نگران جان وی می باشند. اطرافیان و شاگردانش با تمام وجود از ایشان حفاظت می کنند. علیرغم همه این جانفشانیها،براستی نمیتوان به وابستگان و مهره های امنتیی این نظام اعتماد کرد. آنها از ترس شورش مردم بلوچ توانایی دستگیری مولوی عبدالحمید را ندارند ولی احتمال میرود که از نیروهای امنیتی که بعنوان خودسر معروف هستند ، برای ضربه زدن به وی استفاده کنند. فداییان ولی فقیه در هرکجا پیدا میشوند و در قبال حق الزحمه مثل پول و منصب دست به هر جنایتی میزنند.
این روزها مردم سیستان و بلوچستان بشدت نگران جان رهبر مذهبی و امام جمعه خود یعنی مولوی عبدالحمید می باشند و نمیدانند که واقعا" چه کسی مسولیت حافظت و امنیت وی را برعهده دارد.
در تمام کشورهای پیشرفته و مترقی نیروهای نظامی و امنیتی مسول حفاظت جان و مال شهروندان خود میباشند. در صورتیکه در ایران این نیروها که از سرمایه مردم تغذیه میکنند در اختیار و به فرمان دیکتاتوری مثل خامنه ای هستند که حفاظت و نگهداری جان و مال ولی فقیه و وابستگانش را بر عهده دارند و مردم از این نیروهای سرکوبگر بشدت احساس نا امنی دارند.

لشکر میربلوچ

هیچ نظری موجود نیست: