۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

عملـيات افتخار آفريـن چهبــار تبلــور خشـــم بلــوچ اســت

جنـگ نابرابر و تحميلی سی سالـه حکومت رافضی ها همچنان در سرزمين ملت بلوچ ادامـه دارد.
تعداد شهدای بلوچستان که در دوران زمامداری خمينی مردار و خامنه ای دجال به خاک و خون کشيده شده اند بيشمار است. هچ آماری از قربانيان بلوچ در دست نيست. هر جنايتکار و ناکسی از اوباشان زابلی گرفته تا لاتهای صادراتی از تهران و اصفهان، از هزاره های خونخوار گرفته تا حزب الشيطانيهای لبنانی، از پاسداران جانی گرفته تا بسيجيهای عقده ای خون بلوچ را بر زمين ريخته اند. همگی با ناجوانمردی خاص اشغالگران کمر به نابودی ملت ستمديده ما بسته اند. حاکميت جور و جهل رافضيها می خواهد کاری کند که نه انوشيروان ظالم و نه صفويهای سفاک توانستند انجام دهند. انوشيروان دستور داد تا از طفل گهواره ای گرفته تا بزرگسالان بلوچ را از دم تيغ بگذرانند. تا جائيکه فردوسی هم مطمئن شد که هيچ بلوچی بر روی زمين نماند!
امـا دليرمردان بلوچستان همانند شهيد عبدالمالک ريگی، شهيد عبدالغفورريگی، شهيد عبدالواحد شستونی، شهيد ملازهی، شهيد محمد ريگی ، شهد عبدالباسط ريگی، شهيد محمد ريگی شهيد سيف الرحمن چهباری، شهيد حسان خاشی فداکاران کم نظير تاريخ بلوچستان آوازه سربلندی و صدای حق طلبی بلوچ را طنين افکن کرده اند.
عمليات موفقيت آميز چهبار که برای دفاع از بلوچ و بلوچستان قهرمانانه به انجام رسيد تبلور خشم مردم بلوچ را نشان می دهد خشمـی که ثمره جنايات اشغالگران وحکام سفاک رافضی است. هم اکنون جونان غيور بلوچستان بر خود فرض می دانند تا دفاع از موجوديت ملی و مذهبی، حمايت از مردم بيدفاع بلوچستان، دفاع از سرزمين اجدادی و حق طلبی را بر زندگی خفت بار ترجيح دهند. جوانان بلوچ به حدی از آگاهی و ايثار رسيده اند که جان بر کف به صفوف دشمنان و اشغالگران می تازند تا آنان را به سزای اعمالشان برسانند.
با صدای رسا به خامنه ای شيره ای و جلادان محلی وی می گويند که بلوچ همچنان زنده است و خواستار حقوق از دست رفته اش هست. بلوچ می خواهد با سربلندی در سرزمين اجدادی خود زندگی کند و بيگانگان را جايی در بلوچستان نيست.
درودهای بيکران به روان پاک شهدای راه آزادی بلوچستـان
بلـــوچ

هیچ نظری موجود نیست: