۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

مسجد جامع اهل سنت شهر تایباد توسط نیروهای امنیتی پلمب شد

هم اکنون نماز جمعه به صورت متمرکز در شهر تایباد اقامه نمی‌شود و تنها در برخی از مساجد کوچک نماز جمعه به امامت علمای مساجد اقامه می‌شود مولوی فاضلی موحد که در این شهر می‌باشد، ولی از اقامه هرگونه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی منع شده...
منابع خبری گزارش داده اند که نیروهای امنیتی پس از شکست در انتصاب امام جمعه حکومتی برای شهر تایباد، مسجد جامع این شهر سنی نشین را پلمپ کردند.
به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از میزان خبر، طی هفته‌های گذشته با برکناری مولوی محمد فاضلی موحد از امامت جمعه تایباد و انتصاب یک امام جمعه از طرف دولت، این شهر شاهد اعتراضات مردمی بود و نیروهای امنیتی به بازداشتهای گسترده معترضین و شخصیتهای این شهر اقدام کرده بودند.
طبق آخرین گزارش‌ها برخی از بازداشت شدگان در بازداشتگاه‌های امنیتی شهر مشهد در حال بازجویی می‌باشند و بیم این می‌رود که به پرونده سازی برای آن‌ها و صدور احکام سنگین منتهی شود.
هم اکنون نماز جمعه به صورت متمرکز در شهر تایباد اقامه نمی‌شود و تنها در برخی از مساجد کوچک نماز جمعه به امامت دیگر علما اقامه می‌شود مولوی فاضلی موحد که در این شهر می‌باشد، ولی از اقامه هرگونه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی منع شده است.

هیچ نظری موجود نیست: