۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

قتال و جهاد در ایران

قتال و جهاد در ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس شما ای اهل ایمان در کار دین سستی روا مدارید و دعوت به صلح ننمایید که شما بر کفار غالب و بلند مقام خواهید بود و خدا با شماست و از اعمل شما هیچ نمی کاهد»(محمد 35)
هم اکنون در سرزمین ایران حکومتی بر مردمانش حکم میراند که نه تنها از طائفه کفار، بلکه از کفار حربی و ظالمین میباشد.از بدترین طائفه ها است و هدفش چیزی جز مخالفت و دشمنی با مسلمین نیست. فرقه ضاله رافضه (شیعه اثنی عشری):
«...وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ»(روم 31-32)
حکومت رافضی-صفوی ایران با ترویج خرافات موجود در مذهب خود مردم این سرزمین را علاوه بر تشویق به مشرک بودن، به دشمنی با مومنین و مسلمانان راستین- اهل سنت و جماعت- وا میدارد ولو اینکه این مردمان مخالف حکومت نباشند!
روز شهادت امیرالمومنین امام فاروق اعظم عمر بن خطاب رضی الله عنه بدست ابولولوء مجوسی مشرک را جشن میگیرند و ارادتشان را به این دشمن خداوند که از فرماندهان ارتش کفر بوده نشان میدهند. و چنانچه در روزی عمدا بخاطر زجر کشیدن بنده اراجیفشان را بلند بلند بر گوش من میخواندند با خون سردی گفتم: خداوند شما را با ابولولوء مجوسی و ما را با امام عمر بن خطاب رضی الله عنه محشور کند؛ باز نیز این کلام را خطاب به ایشان عرضه میدارم.
این متعه زادگان بعد از هر هیئت و جلسه هیئتی چه در عزا و شادی، خلفای راشدین(رض) و مادر پاکمان ام المومنین عایشه صدیقه طاهره رضی الله عنهالعن میکنند و فحاشی میکنند و به مادرمان تهمت میزنند.
افسانه شهادت سیده فاطمه رضی الله عنها را ساختند تا امام عمر بن خطاب(رض) قاتل نشان دهند و سالیانه به غیر از ده روز محرم دو هفته به نام دهه فاطمیه را نیز گل به سر خود بمالند!( و خاک بر سر ایشان)
و ...( که خواننده گرامی بیش از من آگاه است از اعمال این متعه زادگان)
سالهاست که مسلمین را به انواع جرم ها و اواع تهمت ها و توهم ها به شهادت می رساندد؛ تبلیغ وهابیت، مزدور گروه های تروریستی، نشر عقاید تروریستی، عضویت در گروه های تروریستی و...
برادران، پدران ، خواهران و همسران ما را کشته اند و مورد اذیت و آزار قرار داده اند. چه اشکهایی که از آسمان چشم کودکانمان نباریده است و چه خونهایی که از گلوی مادرانمان با فشار بیرون نپاشیده است.
« چرا در راه خدا و مردان و زنان و کودکانی که تضعیف شده اند پیکار نمی کنید؟»
(نساء 75)
ما باید در راه خدا با این جماعت ظالم جهاد کنیم.
بر عقایدشان مهر بطلان بزنیم و جهالشان را هدایت کنیم...
خود تا میتوانیم حکم بما انزل الله کنیم و حکومتی تشکیل دهیم...
با حکومت رافضی با هر وسیله ای مخالفت و جهاد کنیم...
برادران من ! ما در تمامی ممالک جبهه و ارتش جهاد داریم الا ایران؛ باید دست بکار شد و در کار دین سستی نکرد. مگر مردگانید که هیچ نمیشنوید و هیچ نمیکنید؟
مگر ندیدید با جوانتان چه کردند؟ مگر ندیده اید هرچه می شود برای به وحشت انداختن مردم از جوانان اهل سنت را با عنوان محارب و قاچاقچی و اراذل و اوباش و ... اعدام میکنند؟
اما به جایی رسیدیم که خلاف دستورات الهی عمل میکنیم و خلاف سیرت و سنت رسول الله صلی الله علیه و سلم؛
«ای پیامبر با کافران و منافقان جهاد کن و بر آنها بسیار سخت بگیر»(توبه 73)
و با کسانی که مادرمان عایشه صدیقه را مورد اهانت قرار میدهند اظهار وحدت میکنیم و جالب است که دوستان صمیمیمان این متعه زادگانند؛
«ای اهل ایمان! از غیر همدینان خود دوست صمیمی مگیرید...»(آل عمران 118)
و جالب است عده ای که خود را عالم میدانند و برای ما کلام الله را تفسیر میکنند در هفته وحدت دروغین پای منبر خامنه ای رافضی نشستند! پای منبر کسی که شغل اسبقش یادش رفته؛ دلال محبتی که به این شغل معروف بوده...
ای برادران من ! نمیدانم چه گویم؟ فقط میدانم روافض از بچگی یاد میگیرند که مسیحی و یهودی دوستانشانند و اهل سنت دشمنشان و امام موعودشان می آید تا اهل سنت را از ریشه برچیند!!! و چه سندی محکم تر از آنکه من نیز روزی رافضی بودم؟
و باز می گویم:
ما باید در راه خدا با این جماعت ظالم جهاد کنیم.
بر عقایدشان مهر بطلان بزنیم و جهالشان را هدایت کنیم...
خود تا میتوانیم حکم بما انزل الله کنیم و حکومتی تشکیل دهیم...
با حکومت رافضی با هر وسیله ای مخالفت و جهاد کنیم...
جهاد، جهاد، جهاد...
والسلام علیکم و رحمة الله
ابوخالد الرفیعی
(از ایران اشغالی)
________________
پانویس: این نوشته ها حاصل بغض و کینه ای است که از ظلم به امت مظلوم اسلامی در ایران و کشتار بی رحمانه مسلمانان و حرمت شکنی ها به مقدسات و نوامیس اهل سنت و جماعت شده است که نویسنده خود این منظره تلخ را روزانه با چشمانش میبیند.

هیچ نظری موجود نیست: