۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

کشته و زخمی شدن 9 تن از اشغالگران به دست یکی از عناصر پیشمرگه


  به گزارش خبركزاري اهوران نيوز به نقل اخبار جهان اسلام: منابعی در پلیس عراق گفتند روز سه شنبه یکی از عناصر پیشمرگه در شهر توزخورماتو در شمال استان صلاح الدین ،2تن از سربازان آمریکایی را به هلاکت رساند و 7 تن دیگر را زخمی کرد .
سایت سومریه نیوز ذکر کرد : یک سرباز کرد از نیروهای پیشمرگه به طرف گروهی از سربازان آمریکا در هنگامی که در اردوگاه آموزشی بودند آتش گشود .
و افزود : بر اثر این تبادل آتش 2 تن از سربازان آمریکایی کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند و فرد مهاجم نیز کشته شد .
منبعی که نخواست نامش ذکر شود گفت : قبل از تبادل آتش نیروهای آمریکایی سرباز کرد را به شدت عصبانی کرده بودند و جنگ کلامی بین آنها در گرفته بود .
در همین راستا یک منبع حکومتی آگاه ذکر کرد : یک سرباز عراقی به طرف سربازان آمریکایی آتش گشود و 2 تن را کشت و 9 تن دیگر را زخمی کرد ولی در مورد اسباب این حمله سخنی بیان نکرد و گفت : کمسیونی از طرف حکومت مالکی و نیروهای اشغالگران برای تحقیق در این مسئله تشکیل شده است .
این عملیات قهرمانانه یکی دیگر از زنجیره عملیات سربازان غیور عراقی در مقابل توهینهای آمریکاییان به دین اسلام در اثنای تمرین دادن به آنها است ، و غیرت کردها در این مسئله قابل ستودن است که اگر برای دین خدا به جوش بیاید قهرمانی می آفرنند .
گفتنی این گونه عملیات قهرمانانه و فردی در میان ملت عراق و سربازان غیور بسیار استقبال می شود و همه ی این عملیات بر ضد تجاوز و کشتار و ویرانی هایی که به بار آورده اند می باشد .

هیچ نظری موجود نیست: