۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

شهادت ایاد اسعد شلبایه، مبارز برجسته قسامی به دست اشغالگران قدس

نیروهای اشغالگر قدس، "ایاد اسعد شلبایه 37 ساله" مبارز برجسته قسامی و از اهالی اردوگاه نور شمس واقع در استان طولکرم را بعد از حمله به منزلش به شهادت رساندند.

منابع وابسته به گردان‏های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در استان طولکرم بامداد دیروز جمعه 2010/9/17 تاکید کرد: «اشغالگران قدس، ایاد شلبایه را از فاصله بسیار نزدیک هدف قرار دادند و به شهادت رساندند تا برگ پایانی از کارنامه درخشان این مجاهد بزرگ قسامی که عمری را برای مقابله با دشمن و فداکاری در راه میهن صرف کرده است، رقم بخورد

 به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اشغالگران قدس به منازل فلسطینیان ساکن طولکرم یورش برده و شروع به بازرسی و بازداشت ساکنان آن کردند که در این جریان، قریب پانزده تن از رهبران و اعضای حماس و همچنین شماری از شهروندان فلسطینی به اسارت صهیونیست ها درآمدند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در ادامه با اشاره به اینکه اشغالگران در حمله به نوار غزه از نیروهای پیاده خود استفاده نمودند و شروع به تیراندازی و پرتاب بمب‏های صوتی کردند، گفت: «از میان بازداشت شدگان می‏توان به افرادی همچون شیخ محمد الغول، محمد ابو دیه، تیسیر الجابر، اسید عارف، احمد العسس، نضال ابو ظریفه، کمال مشارقه، محمد مشارقه، نضال القلق، اشرف فوده و محمد ابوالخیر اشاره کرد

 حماس: ترور شلبایه ثمره مذاکرات است

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ترور شلبایه را یک تجاوز صهیونیستی خطرناک برشمرد و رژیم صهیونیستی را مسئول تمامی پیامدهای این جنایت وحشیانه خواند و تاکید کرد که عملیات مقاومت ادامه دارد و دشمن صهیونیستی با چنین جنایاتی هرگز نخواهد توانست شوکت و عظمت مقاومت را بشکند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس بعد از ظهر دیروز جمعه2010/9/17 در جریان یک نشست خبری علاوه بر دشمن صهیونیستی، جنبش فتح را نیز مسئول ترور شلبایه خواند و تاکید کرد که شلبایه نزدیک به 7 بار در زندان‏های تشکیلات فتح بازداشت شد.

دکتر سامی ابوزهری یادآور شد که شبه نظامیان فتح شلبایه را تحت تعقیب قرار داده بودند و دست داشتن تشکیلات فتح و سرویس‏های امنیتی آن در این ترور یک سقوط امنیتی و اخلاقی به شمار می‏رود.

وی تصریح کرد که اظهارات دولت فتح و رهبران آن تلاشی در راستای عوام‏فریبی و فرار از مسئولیت به شمار می‏رود و این ترور ثمره مذاکراتی است که بر این جنایت سرپوش می‏گذارد.
اخبار جهان اسلام    

هیچ نظری موجود نیست: