۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

نظر از کاربران اهوران نیوز

پیامی از جوانان باغیرت بلوچستان زاهدان


 سلام و درود بر شما دوست گرامي و با آرزوي موفقيت بيشتر شما در عرصه خبر رساني .  مي خواستم از وبلاگ شما براي رساندن يك پيغام استفاده كنم ، پيغامي به هفته نامه توسن ، هفته نامه اي كه صاحب امتيازش نوري ملعون فرماندار زاهدان است ، هفته نامه اي كه يك شماره اش منتشر نمي شود مگر اينكه در آن مطلب يا مطالبي بر ضد اهل سنت به چاپ مي رسد . من مي خواهم به عوامل اين هفته نامه ملعون اين اخطار را بكنم كه ديگر كاسه ي صبرمان لبريز شده ، ما هنوز اينقدر بي غيرت نشده ايم كه به شما اجازه بدهيم كه در زاهدان مركز بلوچستان به عقايدما توهين كنيد .
من و دوستانم ده ها نفرازجوان  بلوچ هستيم  و نمي توانم بگويم كه به دفتر شما حمله مي كنيم يا دفترتان را منفجر مي كنيم ولي اين را به شما قول مي دهم كه مي توانيم كاري بكنيم تا یک ضربه ای برای شماها وکارکنان این اداره ضد مسلمان باشد.
 شماها که ماهها براي آزادي يكي از اعضاي خانواده تان يا يكي از بستگانتان از اين كوه به آن كوه و از پيش اين سردار به پيش آن سردارمیرويد و در آخر با پرداخت پول جنازه اش را تحويل بگيريد .  به فکر خودتان هم باشید که شاید خودتون هم مثل بستگانتان دچار نشید خلاصه شما مي توانيد اين را فقط يك تهديد به حساب بياوريد و مي توانيد به آن بخنديد اما اگر باز هم به اين توهين ها ادامه دهيد بزودي انشاالله ما را در خانه تان ملاقات خواهيد كرد پس با كارتان جان عزيزانتان را به خطر نياندازيد. به اميد نصرت خدا.
 از وبلاگ اهوران نیوز تقاضا دارم تا این اخطار  وپیام ما را به این دشمنان اهل سنت برسانید
 جزاكم الله خيرا .
التماس دعا ،جوانانی از ‎زاهدان.‏‎

هیچ نظری موجود نیست: