۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

خنثی کردن عملیات تخریبی در بحرین در زورهای تعطیلات عید فطر

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوزبه نقل از المسلم : دستگاهها ی امنیتی بخرین هفته ی گذشته توانستند چندین عملیات خرابکارانه را در مناطق مختلف بحرین خنثی کنند ، این حملات اماکن و دارایی عمومی مردم را مورد هدف قرار داده بود .

گفتنی است که روز سه شنبه ی گذشته انفجار یک بمب دست ساز محلی باعث رساندن زیان مادی به 4 ماشین از ماشینهای اداره ی امنیت ملی بحرین شد .

دستگاههای امنیتی گفتند سامی میرزا احمد مشیمع و احمد عبدالله شعبان ، از منطقه ی سنابس را دستگیر کردند این دو فرد متهم به طرح برنامه های تخریبی و ساخت بمب و انفجار آن در اماکن عمومی هستند .

این منبع افزود : این دو فرد همه ی مواد منفجره ی خود را در منطقه ای کشاورزی در روستای جد حفص منفجر کردند ، همچنین چندین دستگاه خودرو را به منظور بمب گذاری کردن از راه دور و کارگذاشتن بمبهای ساعتی در آن ، ربوده اند .

رئیس نیروی انتظامی بحرین سرهنگ طارق مبارک بن دینه گفت : انفجار بمبی در میان ماشینهای پارک شده ی متعلق به کارمندان باعث آسیب رساندن به 4 دستگاه از خودروهای شخصی این افراد شد .

گفتنی است بحرین اخیرا گروههای شیعه ی زیادی را به خاطر برنامه ریزی و انجام عملیات تروریستی در کشور دستگیر کرده است که این افراد می خواستند در بحرین انقلاب کنند. همچنین حکومت سایتهای اینترنتی این گروههای شیعه را نیز فیلتر کرد .

هیچ نظری موجود نیست: