۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

بریتانیا می خواهد به صورت مخفیانه سربازانش را افغانستان بیرون بیاورد

به گزار ش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از المسلم : منابع خبری فاش ساختند که در چهار چوب کاهش هزینه های جنگ ، بریتانیا می خواهد به صورت مخفیانه سربازان خود را که در خط مقدم جبهه قرار دارند از افغانستان بیرون بیاورد .

روزنامه ی سان نوشت : ارتش می خواهد به سربازانی که به بریتانیا بر می گردند ابلاغ کند که آنها از خدمت در افغانستان معاف شده اند ، و در چهارچوب برنامه ی موازی با کاهش هزینه ها به سربازان ارتش خود حقوق بازنشستگی و جبران خسارت به آنها نخواهد داد .

این روزنامه افزود : هزاران تن از سربازان بریتانیا به علاوه سربازان زخمی ای که در عملیاتهای افغانستان زخمی شده اند ، از اینکه مبادا به خاطر طرح کاهش 20 در صدی بودجه ی ارتش توسط نخست وزیر این کشور ، از کار بیکار شوند دچار نگرانی و دلهره شده اند .

بریتانیا حدود 10 هزار سرباز خود را در افغانستان منتشر کرد است که بیشتر آنها در اقلیم هلمند می باشند .

از جانب دیگر ، مسؤلان اعلام کرده اند که هزارن برگه ی تقلبی از برگه های انتخابات شنبه ی آینده ی افغانستان را در این کشور کشف و ضبط کرده اند . ناظران از حکومت خواسته اند که با تمام قوا با تقلب در انتخابات مبارزه کند و نگذارد در این انتخابات تقلب صورت گیرد .

انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شاهد تقلب وسیعی بود به طوریکه کمسیون سازمان ملل برای نظارت بر انتخابات ، حدود یک سوم آرای حامد کرزای را تقلب خواند .

هیچ نظری موجود نیست: