۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

گزارش کامل از حمله مسلحانه شهر سنندج / کــردســتـان ایــران


خبرگزاری آهوران نیوز به نقل از سایت دوربین: در حالی که تنها دو هفته از انفجار بمبی قوی در ۵۰ متری جايگاه رژه نيروهای مسلح در مهاباد می گذرد، ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه عصر روز پنج شنبه 15 مهر " 07. 10. 2010 " دو مرد مسلح با پوشش محلی کردی به خودروی نیروی انتظامی در میدان اقــــــبـــال " آزادی" مرکز شهر سنندج حمله کرده و تعدادی از نیروهای نظامی و عابران پیاده را کشته و مجروح کردند .
آخرين آمار حمله مسلحانه میدان اقبال سنندج را ۱۴ نفر اعلام کرده‌اند كه از اين تعداد ۵ نفر کشته و ۹ نفر دیگر هم مجروح هستند ، كه حال يكي از مجروحان وخيم گزارش شده است و یکی از کشته شدگان ،  یک دانشجوی غیر بومی در شهر سنندج است .
بعد از این حمله از رفت و آمد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان اقبال شهر سنندج جلوگیری شده و


جو شهر سنندج کاملا ملتهب است.

اسامي برخي از کشته و مجروحان حمله مسلحانه
1 ؛ احمد جعفري هاشمي
2 ؛  مصطفي كرامتي
3 ؛  رامين اميرقلي
4 ؛ شهرام نصرالهي
5 ؛ علي محمدي
6 ؛ رسول سلگي
7 ؛ سهراب نجفي
8 ؛ علي حيدري
9 ؛ علي خسروي
تـــــا آمـــاده کـــــــردن ایــن خــبـر هــیـچ فـــرد یــا گــروهـی مـسـوولـیـت ایـن حـمـلــه را بـرعـهـده نـگــرفـتــه اســت.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایران ، عراق و ترکیه یک اقلیت بزرگ کرد دارد که در بخش های شمالی غربی و غرب کشور زندگی می کنند.
قابل یاد آوریست که مناطق کردستان و آذربايجان غربی ايران در سال های اخير محل درگيری های خونين ميان نيروهای نظامی با اپوزیسیون کرد بوده است که دارای پايگاه های نظامی در شمال عراق هستند.



اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیـن

هیچ نظری موجود نیست: