۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

گردانهای عبدالله عزام: دیدار احمدی نژاد از لبنان امضا کردن قتل عام اهل سنت بود

به آهوران نیوزبه نقل از مفکرة الاسلام : بیانیه منسوب به گردانهای عبدالله عزام در لبنان با اشاره به پیمان سه حانبه ی ایران سوریه حزب الله گفت : دیدار احمدی نژاد از بنان به معنی امضای نقشه ی قتل عام اهل سنت در این کشور بود .

شبکه ی آمریکایی سی ان ان که این بیانیه را بر روش بیانیه های القاعده می بیند گفت در این بیانیه آمده است : جنگ در راه است و هیچ گریزی از آن نیست. و گفت : هیچ چاره ای نیست باید دیدار رئیس فارس از لبنان را امضای فرمان قتل عام اهل سنت پنداشت و در مورد جنگی وسیع بین اهل سنت و شیعه سخن به میان آورد .

این بیانیه که با عنوان "و لتستبین سبیل المجرمین" منتشر شده است می گوید : لبنان اسیر با گامهای نامبارک رئیس جمهور ایران احمدی نژاد نجس شد لبنانی که در یک معامله ی پست از طرف صلیبیان آمریکایی به صفویان ایرانی فروخته شده است .

بنا بر گفته های این بیانیه، بعد از اینکه آمریکا در جنگهای عراق و افغانستان از مجاهدین شکست خورده و قصد عقب نشینی را دارد می خواهد در منطقه جانشینی برای خود برای جنگ با اهل اسلام و اهل سنت قرار دهد و افزود نقشه این گونه است که ابتدا عراق و سپس سرزمین شام و بعد از آن کشورهای خلیج و در نهایت سرزمین حرمین را مورد هدف قرار می دهند .

این بیانیه ایران را متهم به همکاری با آمریکا در جنگهای عراق و افغانستان می کند و همچنین مراجع شیعه را متهم به صادر کردن فتوا مبنی بر حرام بودن جنگیدن با خارجیان می کند و حزب الله لبنان را به عنوان مرزبان اسرائیل نام برد .

این بیانیه در ادامه گفت : ما در گردانهای عبدالله عزام انتظار جنگی اجتناب را داریم، این جنگ توسط گروهی شیعه بر ضد اهل همه ی اهل سنت خواهد بود و اهل سنت مجبور به دفاع از خود برای دفع شرشان می شود و یا کشته می شود در حالیکه تسلیم آنها شده اند و احتمال سومی وجود ندارد.

به گفته ی این بیانیه: منتظر باشید و شاهد دخالتهای روزافزون حکومت علوی سوریه در لبنان باشید که چند دهه است بر ما مردم شام حکومت می کنند و شاهد باشید که دوباره قتل عامی دیگر در راه است و اهل سنت بدون مقاومت تسلیم شده است و کسی ظالمان را محاکمه و محاسبه نمی کند .

این بیانیه باز گشت کشتارهای دهه ی هشتاد را هشدار داد و گفت آسیاب جنگ بر دو محور لبنان و فلسطین می چرخد و حزب الله که دیر زمانی است جنگ با اسرائیل را تعطیل کرده است خود را برای جنگ با اهل سنت آماده می کند همان کاری که حکومت علوی سوریه با جماعتهای اسلامی سوریه انجام داد

هیچ نظری موجود نیست: