۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

افشای تبار یهودی احمدی نژاد وتنی چند از مسئولان حکومت توسط مهدی خزعلی نماینده ی مجلس ایران + فیلم

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المختصر : مهدی خز علی یکی از شدیدترین منتقدان احمدی نژاد در داخل جریان محافظه کار و کسی که فاش کرد احمدی نژاد تباری یهودی دارد بازداشت شد .

مهدی خزعلی قبلا گفته بود دلایلی دارم که نشان می دهد احمدی نژاد اصالتا یهودی می باشد و سپس آنرا در سایت خود _ که اکنون برای بار سوم است که فیلتر می شود _ منتشر کرد .

مهدی خزعلی فرزند مرجع تقلید آیت الله خزعلی می باشد که یکی از طرفداران پر و پا قرص احمدی نژاد بود . وی می گوید احمدی نژاد با عوض کردن نام خانوادگی خود که متعلق به یهودیان منطقه ی سمنان می باشد نام خانوادگی احمدی نژاد را برای خود انتخاب کرده است و این تغییر در صفحه ی توضیحات شناسنامه ی احمدی نژاد وجود است .

گفتنی است روزنامه ی گاردیان نیز سال گذشته این مطلب را منتشر کرد و گفت که احمدی نژاد دارای تباری یهودی است .

این روزنامه افزود : تصویر زوم شده ی شناسنامه ی احمدی نژاد این مطلب را به خوبی نشان می دهد که قبلا نام خانودگی وی سابوریجیان بوده است و کلمه ی سابوریجیان یک کلمه ی عبری است که متعلق به یهودیان ارادان محل تولد احمدی نژاد می باشد که به معنی پارچه شور می باشد . پارچه شویی حرفه ای بوده که یهودیان منطقه ی ارادان به آن مشغول بوده اند . و این نام خانوادگی در لیست وزارت کشور ایران به عنوان یکی از نامهای خانوادگی یهودیان ثبت شده است .

روزنامه ی دیلی تلگراف در این مورد گفت : اسباب دینی و اقتصادی متعددی باعث شده بود پدر احمدی نژاد به دین اسلام  در آید و نام خانوادگی خود را تغییر دهد و در آن زمان احمدی نژاد 4 سال سن داشته است .

گفتنی است احمدی نژاد در زمان جنگ ایران و عراق در جبهه حضور داشته است و قبل از اینکه شهردار تهران شود در دانشگاه تدریس می کرده است .

در این فیلم مهدی خز علی نماینده ی مجلش شورپای اسلامی در گفتگو با ساوش اوستا به بررسی این حقیقت می پردازد . دیدن این فیلم همه ی جزئیات را نشان می دهد



این هم عکس شناسنامه ی احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست: