۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

رژیم آخوندی به هزاره های افغانی در تهران آموزش نظامی و جاسوسی میدهد

به گزارش سرویس اطلاعاتی آژانس خبری تفتان : رژیم آخوندی در تهران در یکی از ارگانهای نظامی خود بسیاری از هزاره های افغانستان که از شیعیه های تندرو می باشند ، جذب کرده و به آنها آموزش نظامی میدهد.
سوال اینجاست که رژیم از اینها در کجا استفاده میکند ، آیا اینها را برای حزب الله لبنان تربیت میکند ، یا برای سرکوب کردن مردم بیگناه که از یوغ و ظلم به تنگ آمده اند و گاهگاهی برای رساندن ندای مظلوم خود به خیابانها می آیند .
رژیم و مزدوران آن هر روز ندای مرگ برامریکا و انگلیس را میدهند ، حالا چه شده که دست به شگردهای انگلیس زده و بعضی از این هزاره های افغانی را آموزش اطلاعاتی داده و آنها را روانه ی کشورهای همجوار همانند پاکستان و کشورهای عربی میکند ، که خیلی از اینها را در سوریه ، لبنان ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به کثرت می بینیم .
بدینوسیله ما این عمل تروریستی رژیم را زنگ خطری برای تمام مسلمین و کشورهای همجوار میدانیم ، بر آن شدیم تا این خبری سری را علنا ابلاغ کنیم و از تمام رسانه های خبری گزارش میشود که این خبر را به نحو احسن پخش کنند تا کشورهای همسایه و ملت ایران از این نیرنگ آگاهی داشته باشند.
یاد آور میشویم خبرنگار آژانس خبری تفتان با یکی از تحلیگران در مورد این خبر مصاحبه ای انجام داده است که متعاقبا پخش خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست: