۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

فتواهای سری سیستانی در مورد جواز کشتن اهل سنت

همام حمودی یکی از رهبران حزب مجلس اعلای عراق در برنامه ای در کانال الحرة گفت: آیت الله سیستانی فتوا و سخنانی سری دارد که در آنها گفته است کشتن مسلمان غیر شیعه جایز می باشد و هیچ فرقی بین ناصبی و غیر ناصبی نگذاشته است .
همام حمودی افزود: آیت الله سیستانی در این زمینه بسیار تندرو هستند و مسلمان را فقط شیعه ی دوستدار اهل بیت و تابع مذهب اهل بیت می داند و حمودی در ادامه سخنان خود گفت : ایت الله سیستانی فتواهایی دارد که برای عموم مردم نیست بلکه برای رهبران سیاسی مقلد خود و مراجع عظام می باشد .
این برنامه که از کانال الحره پخش به منظور بررسی تأثیر فتوا در واقایع عراقی از نظر سیاسی و اجتماعی بود . و همام حمودی که مجری برنامه بود به طور ویژه به نقش حوزه ی نجف و شخص سیستانی در حمایت از حکومت شیعه در عراق اشاره کرد . و حمودی با گفتن این مطلب که آیت الله سیستانی یکی از تندرو ترین و خشنترین افراد در به کارگیری قدرت بر ضد مخالفان سیاسی شیعه است باعث شوکه شدن مخاطبان شد .
همام حمودی یکی از اساتید متخصص حوزوی می باشد و دارای روابط گرمی با شخص سیستانی و فرزند وی علیرضا می باشد . گفتنی است که حمودی در یک مقاله که در روزنامه ی البینه که متعلق به حزب مجلس اعلا می باشد در مورد فتواهای سری سیستانی و تندرو بودن وی با مخالفان سخن گفته است و سیستانی را خشنترین فرد در مقابل مخالفان خود معرفی می کند .
خواننده ی گرامی ملاحظه بفرمایید که سیستانی غیر از آنچه که در باطن دارد اظهار می کند و این از بزرگترین نشانه های منافقین می باشد .
اخبار جهان اسلام به نقل از المختصر

هیچ نظری موجود نیست: