۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

قضاوت با شماست ؟؟؟؟


فیلمی را که مشاهده میکنید ، شلیک به معترضان در ایام عاشورا در سال گذشته است ، مزدوران خامنه ای جنایتکار به جوان بیگناهی که در خیابانهای تهران به عملکرد رژیم اعتراض کرده بود ، دژخیمانه با ضرب چند شلیک گلوله این جوان را میکشند و از بین می برند ، جرم این جوان چه بود و چرا کشته شد؟
اما در ایام عاشورای این سال در شهر بندری چابهار مزدوران رژیم که همه شان سپاهی و بسیجی بودند ، در خیابانهای این شهر با هزاران محافظ مانور میزدند و به اهل سنت و اصحاب رسول الله صلی الله علیه و سلم توهین میکردند ، دو جوان جلیقه ی استشهای بر تن می بندند و صدها مزدور خامنه ای را به هلاکت میرسانند.
در فیلم مشاهده میشود ضارب مزدور خامنه ای جلاد است و مقتول یک جوان بیگناه ، اما در عملیات چابهار دو جوان با جلیقه ی استشهادی شان انتقام اون جوانی که در تهران به دست ایادی خامنه ای کشته میشود میگیرند !
آیا عمل این دو جوان جای محکوم کردن دارد ؟
آیا این عمل بنفسه لیاقت محکوم کردن داشت ؟
آیا کشتن جنایتکاران خامنه ای که این چنین در فیلم فوق مشاهده میکنید به مردم بیگناه حمله ور میشوند و میکشند گناه است ؟
آیا فقط با کاغذ ، قلم و چند اعلانیه ی محکوم کردن میتوان به مزدوران خامنه ای جواب داد و این کافی است ؟
آیا آنهایی که انسانها را میکشند و قاتل ملت ایران و مردم مظلوم بلوچ هستند ، لیاقت زنده بودن را دارند ؟
به دوستانی که عملیات استشهادی را محکوم کردند ، آنها در کشور این نیستند و یا مزدور رژیم هستند ، آنها در بهترین آرامش و سکون زندگی میکنند و خودشان و خانواده هایشان مزه ی سختی و سوگواری را ندیده اند و تماشاگری پیش نیستند !!!
یقینا آنهایی که با کشتن مزدورن خامنه ای مخالفت میکنند ، اگر روزی خامنه ای یا احمدی نژاد به دست مبارزین دستگیر شوند و مبارزین حکم این دو جانی را صادر کنند ، این انسانهای تماشاگر بدون شک از خامنه ای و احمدی نژاد حمایت خواهند کرد و به حمایت این دو جانی اعلانیه صادر خواهند کرد.
مبارزین ملت بلوچ آن مردانی هستند که تمام زندگی خود جان و مال را فدای دین الله و آزادی بلوچستان از بند جنایتکاران خامنه ی کرده اند و مصداق و نمی ترسند از ملامت ملامت کنندگان ، خوف و ترسی ندارند ، کسانی که این چنین انسانهای مبارز و ایثار را ملامت کند ، اون از درجه ی انسانیت بیرون است بهتر است دماغش را علاج کند و به مداوای خود بپردازد .
قضاوت را به شما واگذار میکنم که با قضاوتتان در بین ظالم و مظلوم حکم کنید.
ابوعبدالمالک میربلوچ

هیچ نظری موجود نیست: