۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

نترسید! شک کنید

برادران و خواهرانی که بدون مطالعه و تحقیق عقاید نادرست علمای رافضی را قبول کرده اید و  حاضر به کنار گذاشتن عقاید غلط آبا و اجداد خود نیستید!
1200 سال از غیبت امام 12 ام گذشت اما امام غایب نیامد. شک نکردید؟
بر خلاف اصول شیعه (که تعیین امام از جانب الله است) خمینی و خامنه ای را به عنوان امام انتخاب کردند. شک نکردید؟
با نام خمس جیب شما را خالی کردند، با نام صیغه به ناموس شما تجاوز کردند، به اسم حبّ اهل بیت شما را به خود زنی و قمه زنی وا داشتند باز شک نکردید؟
به جای دعوت به یکتا پرستی شما را دعوت به قبر پرستی کردند شک نکردید؟
شما را به انواع خرافات گرفتار کردند تا جایی که خاک کربلا را خوردید و بر سر و صورت خود گل مالیدید آیا شک نکردید؟
وبا ولایت مطلقه فقیه خود را مالک جان و ناموس شما کردند باز هم شک نکردید؟
آیا اینها کافی نیست تا اندکی در مورد عقاید خود شک کنید؟ َشاید از شک کردن می ترسید؟
شاید می ترسید اگر در عقاید خود شک کنید به جهنم بروید؟
اگر این طور فکر می کنید بدانید که سخت در اشتباه هستید خداوند به خاطر شک کردن بجا کسی را عذاب نمی دهد اما قطعا کسانی را که به آنها قدرت تفکر داده ولی آنها از این قوه استفاده نکرده اند را مٶاخذه خواهد کرد. خداوند کسانی را که امکان تحقیق داشته اند اما به جای تحقیق از عقاید نادرست آبا و اجداد خود پیروی کرده اند را مٶاخذه خواهد کرد ودر آخرت هم چنین افرادی پشیمان خواهند بود چنان چه قرآن می فرماید:
{وْمَ تُقَلَّبُ وُجُوهُهُمْ فِي النَّارِ يَقُولُونَ يَا لَيْتَنَا أَطَعْنَا اللَّهَ وَأَطَعْنَا الرَّسُولَا (66) وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا (67)} [الأحزاب]
(روزى كه چهره‏هايشان را در آتش زيرورو می‏كنند مى‏گويند اى كاش ما خدا را فرمان مى‏برديم و پيامبر را اطاعت مى‏كرديم و مى‏گويند پروردگارا ما رؤسا و بزرگتران خويش را اطاعت كرديم و ما را از راه به در كردند).  
اصحاب رسول الله (صلی علیه وآله وسلم) که به اتفاق مسلمانان بهترین امت هستند  اکثرشان قبل از اسلام پیرو عقاید غلط مشرکان بودند اما همین افراد وقتی که سخنان رسول الله(صلی الله علیه وآله وسلم) را شنیدند در عقاید غلط خود شک کردند و این شک باعث شد در عقاید خود تحقیق کنند و سرانجام اسلام را با یقین کامل بپذیرند و بعد از پذیرفتن اسلام با مجاهدتها و فداکاری های خود به مقامی رسیدند که الله در مورد آنها آیه 100 سوره توبه را نازل کرد و رضایت خود را از آنها اعلام کرد:
{وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ } [التوبة: 100]
(و پيشگامان نخستين از مهاجران و انصار و كسانى كه با نيكوكارى از آنان پيروى كردند خدا از ايشان خشنود و آنان [نيز] از او خشنودند و براى آنان باغهايى آماده كرده كه از زير [درختان] آن نهرها روان است هميشه در آن جاودانه‏اند اين است همان كاميابى بزرگ).  بله عاقبت تقلید کورکورانه از عقاید غلط بزرگان، پشیمانی و عاقبت شک بجا در عقاید و تحقیق و بررسی در مورد آن رضایت الله سبحان و تعالی است.
پس نترسید و در عقایدی که مخالف عقل سلیم بشری و قرآن و سنت صحیح رسول الله است شک کنید. در عقاید خود تحقیق کنید و تقلید کورکورانه را کنار بگذارید. و بدانید الله تعالی هیچ انسانی را به خاطر تحقیق درباره عقاید خود مٶاخذه نمی کند حتی اگر انسان در تحقیقات خود دچار اشتباه هم شود هیچ عقوبتی از طرف الله شامل او نخواهد شد.
منبع:سنی نیوز
l

هیچ نظری موجود نیست: