۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

خنثی شدن طرح ترور خیالی و یکی از آرزوهای «احمدي نژاد» در لبنان!تا.......!!!!

به نقل ازسایت های خیالباف ودرو غگویی رژیم اخوندی گفتندکه ازاين سايت خبری عربی در ادامه مي نويسد: «حزب الله» دقايق اول ورود «احمدي نژاد» به لبنان، مديريت امنيتي كرد اما پس از آن مسئوليت امنيت رئيس جمهور ايران و هيات همراه را ارتش لبنان برعهده گرفت زيرا، بخش اطلاعات امنيتي ارتش لبنان موفق شد برنامه ترور «احمدي نژاد» را كشف و آن را خنثي كند.
پس از آنکه چندین بار در سفرهای گذشته «محمود احمدی نژاد» به دیگر کشورها موضوع ربودن وی مطرح شد، این بار یک سایت عربی مدعی شد که طرح ترور رئیس جمهور کشورمان در سفر به لبنان به شکست انجامید!



به گزارش «تابناک»، پیش از این موضوع ترور و یا ربودن «احمدی نژاد» در سفر وی به عراق و ایتالیا از سوی ایشان و سفیر پیشین ایران در ایتالیا در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت، اما این بار و در سفر «احمدی نژاد» به لبنان، با وجود آنکه برخی رسانه های صهیونیستی و غربی در جنجالی رسانه ای پیش از این سفر موضوع حمله احتمالی به رئیس جمهور ایران را مطرح کرده بودند، نه تنها هیچ اتفاق خاصی در خلال این سفر رخ نداد بلکه از سوی رئیس جمهور و یا نزدیکانش نیز در این خصوص ادعایی مطرح نگردید. اما چند روز پس از اتمام این سفر، سايت خبري «ايلاف» با در كنار هم گذاشتن برخي ترتيبات امنيتي در مراسم استقبال و حضور رئيس جمهور كشورمان در لبنان، اينگونه نتيجه گيري كرد كه «احمدي نژاد» در لبنان در معرض ترور بود اما ارتش لبنان مانع از اجراي اين عمليات عليه احمدي نژاد شد!


اين سايت خبری عربی در ادامه مي نويسد: «حزب الله» دقايق اول ورود «احمدي نژاد» به لبنان، مديريت امنيتي كرد اما پس از آن مسئوليت امنيت رئيس جمهور ايران و هيات همراه را ارتش لبنان برعهده گرفت زيرا، بخش اطلاعات امنيتي ارتش لبنان موفق شد برنامه ترور «احمدي نژاد» را كشف و آن را خنثي كند.


«ایلاف» اضافه کرد: عدم اقامت «احمدي نژاد» در هتل «وينيزيا» در شب اول در بيروت و اقامت اجباري در سفارت ايران نيز از دلايلي است كه ثابت می كند كه اين موضوع بي ارتباط با توطئه ترور رئيس جمهور ایران نيست.


ناتمام ماندن استقبال مردمي از «احمدي نژاد» و بازگشت به كاخ رياست جمهوري نيز از دیگر مواردی است که «ایلاف» در چارچوب ارائه ادله اش برای این موضوع ارائه کرده است.


همچنین این رسانه عربی مدعی شد: تلاش ناموفق «ميشل سليمان»، رئيس جمهور لبنان براي انصراف «احمدي نژاد»، براي اعزام به جنوب لبنان نيز، در راستاي جلوگيري از توطئه ترور «احمدي نژاد» بوده است.


در پايان اين گزارش «ايلاف» مي افزايد: هنوز كسي نمي داند كه آن زن چادري كه شب هنگام از محل اقامت «احمدي نژاد» خارج شد و صبح فردا به همراهان «احمدي نژاد» پيوست، چه هدفي از اين خروج داشته و چه پيامي را با خود حمل مي كرده و هويت او چيست؟


طرح این ادعا از سوی «ایلاف» تاکنون هیچ واکنشی را از سوی مقامات لبنانی و یا کشورمان در بر نداشته و باید منتظر ماند که در روزهای آینده در این زمینه اخبار جدیدی منعکس خواهد شد یا نه.

هیچ نظری موجود نیست: