۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

ایرنا دلت خوشه کبوتر حرمی

بعد از خبر کذب ایرنا مبنی بر دستگیری سخنگوی جنبش مقاومت جندالله ، بسیاری از زابلی های مزدور در طراحی خوشی بزرگی در بلوچستان اشغالی بودند ، شهریاری جنایتکار برای زدن طبل از اقوام و خویشاوندان نزدیک خود که اکثرا در افغانستان به سر میبرند و طابل هستند دعوت نموده بود ، اما حالا برای پول نسوار آنها مانده است این بدبخت در فکر این بود که بودجه ای از دولت برای این جشن بگیرد ، اما ایرنا ضد حال خوبی بهش زد.
اما مزدور دیگر حجت الشیطان سلیمانی سفارش صدها کارتن شیرینی به شیرینی پزی ها به حساب نماینده ی ولی الشیطان در بلوچستان داده بود ، که حالا چند تا از این زابلی ها شیرینی ها در بازار مگسی زاهدان به حراج گذاشتند چونکه پیر اعرج اینها این بودجه را قبول نکرد.
بعضی از آخوندهای شهوت پرست برای خودشان زنهای صیغه ای در نظر گرفته بودند که به قول خودشان یک حال و هولی کنند ، اما غافل از اینکه خودشان در عملیات استشهادی چابهار بعضی از اینها برای همیشه از حال و هول افتادندکه به بهانه ی این خوشی حسینه هایشان را گرم کنند.
اما این خوشی در کام شان تلخ شد ، ایرنای رژیم در جدیدترین اخبار خود اعلان کرد که فقط میخواستم دل زابلی ها را خوش کنم ، زیرا بسیاری از مزدوران رژیم در عملیات چابهار به هلاکت رسیده بودند ، و هدف از این دروغگویی دلداری به زابلی ها بوده است .
پیروک میرحسین

هیچ نظری موجود نیست: