۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

تاريخ مردان آهنينی غيور و مجاهد فراوانی را آزموده است


بسم الله الرحمن الرحيم
من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه
 :تاريخ مردان آهنينی غيور و مجاهد فراوانی را آزموده است كه هر كدام از آنها مثل كوه در مقابل ظلم و ستم قيام نمودند و ضربات محكمی برفرق جابران كور دل فرود آوردند جوانانی متدين و شجاع كه محبت الله و رسول، اسلام،قرآن،صحابه و محبت امهات المومنين را برگزيدند و به دنيا پشت نمودند و به
ندای قرآنی:
ومالكم لاتقاتلون في سبيل الله والمستضعفين من الرجال والنساء والولدان الذين يقولون ربنا أخرجنا من هذه القرية الظالم أهلها واجعل لنا من لدنك وليا واجعل لنا من لدنك نصيرا.النساء:75
را لبيك گفته به دفاع از دين ،آيين،ناموس و به دفاع از برادران و خواهران مومن خود بپا خواستند و خواب را از چشمان رافضيهای ملحد ربودندو نگذاشتند تا مادران داغ ديده فكر كنند كسی نيست انتقام فرزندانشان را از جلادان رافضی بگيرد جوانانی همچون با قيام خود و با پيوستن به مجاهدين جان بر كف ثابت نمودند هستند كسانی تا جواب دندان شكنی به بت ولايت فقيه خامنه ای دهند و نگذارند تا خون علماء و مردم بی دفاع و همسنگرانشان هدر رود و با خون خود درخت اسلام را در سرزمين ايران آبياری نمودند.
به ياد داشته باشيد اين جوانان نيز خواهشاتی داشتند دوست داشتند تا دركنار زن و فرزندان ،پدر و مادر و دوستانشان باشند اما اينها را فدای قرآن نمودند تا علماء و همه اقشار مردم در آسايش باشند و هم اينك اين وظيفه ماست تا راه آنان را ادامه دهيم و نگذاريم رافضيها بيش از اين دين و ناموس ما را مورد بی حرمتی قرار دهند.
سرحد نيوز

هیچ نظری موجود نیست: