۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

پاكستان:هيچ اطلاعاتي در مورد حضور عبدالرئوف ريگي در پاكستان نداريم


به گزارش آژانس خبري تفتان پس از نشر خبر دروغ دستگيري سخنگوي جنبش مقاومت توسط رسانه هاي دروغ پرداز خبرگزاري حكومتي فارس در گزارشي به نقل از مقامات پاكستان اين خبر را تكذيب نمود.
طبق اين گزارش خبرگزاري فارس: برخي مقامات بلندپايه پاكستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دستگيري عبدالرئوف ريگي را تكذيب كردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در اسلام‌آباد، يك مقام بلند پايه امنيتي پاكستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دستگيري "عبدالرئوف ريگي " در اين كشور را تكذيب كرد.اين مقام امنيتي كه نخواست نامش فاش شود تاكيد كرد كه عبدالرئوف ريگي در پاكستان دستگير نشده است. وي افزود: ما آماده هستيم تا اطلاعات خود را به اشتراك بگذاريم اما هيچ اطلاعاتي در مورد حضور عبدالرئوف ريگي در پاكستان نداريم.اين مقام امنيتي در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس گفت: قطعا اگر به نشانه‌اي دست پيدا كنيم، اقدامات شديد و سخت‌گيرانه‌اي را عليه هر شخصي كه در حملات عليه ايران دست داشته است، اتخاذ خواهيم كرد.خبرنگار فارس همچنين در تماس با وزارت كشور پاكستان در مورد دستگيري عبدالرئوف ريگي سوال كرد كه مقامات اين وزارتخانه نيز دستگيري وي را رد كردند.

هیچ نظری موجود نیست: