۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

اعتراض به توهین های آخوند صادراتی، جرم نابخشودنی اهل سنت کردستان!

سنی نیوز: به گزارشهای رسیده ازشهرستان بانه درمورد آقایان عثمان عبدی و یاسین قادری که سه شنبه شب ساعت یک نصف شب به بعد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به خانه های آنان حمله ورشدند و تعداد زیادی جزوه، نوار، موبایل و کامپیوتر و... را با خود برده بودند، امروز آقای عثمان عبدی را به شهر سنندج انتقال داده و ایشان به دو اتهام در زندان سنندج به سر می برد:
۱. پیروی ازافکار و اندیشه های علّامه کاک احمد مفتی زاده.
۲. اعتراض به توهین های آخوندی شیعی درجلسه ی بررسی نحله‌های فکری انحرافی به بزرگان اهل سنت!!
قبلاًسایت شمس ایران خبر توهین های آخوند صادراتی را به بزرگان اهل سنت در سایت خود درج کرده بود.
متن خبر سایت شمس را جهت اطلاع خوانندگان عزیز درج کردیم:
http://www.shams1360.org/index.php?ac=Peyamekan&peyam=184
بنا به گزارشهای رسیده از شهرستان بانه، در ادامه‌ی برنامه‌ی فشار بر اهل سنت مبنی بر محوریت سنی زدایی و شیعی گرایی روز دوشنبه بیست و چهارم آبانماه 1389، در جلسه‌ای که‌ برای روحانیون و معلّمین عربی و بینش اسلامی در یکی از سالنهای اجتماعات این شهرستان با عنوان بررسی نحله‌های فکری انحرافی برگزار شده‌ بود. سخنران که یکی از آخوندهای شیعی صادراتی حوزه علمیه‌ی قم به مناطق اهل سنّت بود، شروع به هتّاکی به علمای بر جسته‌ی اهل سنّت من جمله: امام ابن تیمیه، و ابن قیم جوزی، شیخ محمد عبده و...  (سلام الله تعالی علیهم) نموده و تحت عنوان وهابیّت، بی ادبانه اعتقادات اهل سنت را مورد تمسخر قرار میدهد. ولی هیچکدام از روحانیون مدعو به جلسه، کوچکترین عکس العملی نسبت به بی ادبیهای جناب آخوند نشان ندادند، در حالی که در میان حضّار در جلسه افرادی مانند ملا محمد علوی مشهور به ملای یکشوه حضور داشتند که‌ علی رغم تذکرات چندین نفر به وی نسبت به عدم اعتراض ایشان در برابر بی حرمتی به علمای بر جسته‌ی اهل سنت همچنان سکوت اختیار می کند و همه می دانند که نامبرده چگونه در خطبه‌های جمعه‌ی روستای یکشوه‌ی بوکان، بزرگان اهل سنت و جماعت از جمله: اسوه‌ی مقاومت اهل سنت علامه احمد مفتی زاده را کافر و مرتدّ میداند و ... .
در بین معلمین حاضر در جلسه چند نفر که توان تحمل شنیدن بی حرمتی و فحاشی نسبت به شخصیتهای برجسته و اعتقادات اهل سنت را نداشتند، پس از اعتراض و جواب دادن به توهین و هتاکی‌های آخوند شیعی، به نشانه‌ی اعتراض جلسه را ترک می نمایند. متعاقبا یکی از معلمین به دستور نیروهای امنیتی بازداشت شده و چند معلّم دیگر هم که نسبت به بی ادبیهای آخوند شیعی اعتراض نمودند، مورد توبیخ و تهدید رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرار میگیرند.

هیچ نظری موجود نیست: