۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

وزارت خارجه مصر: ثبات و امنيت و هويت عربي كشورهاي خليج خط قرمز ماست



به گزارش آهوران نیوز: نبیل العربی وزير خارجه مصر با صدور بيانيه اي از مواضع شوراي همكاري خليج حمايت نموده و امنيت و ثبات و هويت عربي كشورهاي خليج را خط قرمز مصر خواند.
در این بیانیه آمده است: «ثبات و هویت عربی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خط قرمزی است که مصر عبور از آن را بر نمی‌تابد.»
این بیانیه پس از آن منتشر شده است که وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشست روز دوشنبه خود یک بار دیگر جمهوری اسلامی را به دخالت در امور داخلی بحرین و کویت متهم کرده‌ بودند.
وزارت خارجه مصر از اعزام نيرو توسط عربستان سعودي و ديگر كشورهاي خليج به بحرين حمايت نموده و از آن با عنوان «اقدامی هماهنگ برای تامین امنیت بحرین‌» یاد کرده است.
بدنبال اغتشاش و فتنه انگيزي شيعيان مزدور ساكن بحرين كشورهاي شوراي همكاري خليج جهت حفظ امنيت به اين كشور نيروي نظامي اعزام كردند كه اعزام اين نيروها بر اساس توافقات و قرادادهاي شوراي همكاري خليج مي باشد.
ايران كه خواب يك كشور شيعي ديگر را مي بيند و خواهان رسيدن اغتشاشگران و فتنه گران مزدور خود در بحرين به قدرت بود از اعزام نيروهاي عرب به شدت عصباني و ديوانه شده است و الان نمي داند كه عصبانيت خود را چگونه كنترل نمايد و به هياهو روي آورده است و الان حمايت مصر از تحولات منطقه ايران را بيش از پيش منزوي خواهد كرد و الحمدلله علي ذلك

منبع: آ‍ژانس خبري تفتان

هیچ نظری موجود نیست: