۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

شعار هر بسیجی .. شعار هر روحانی .... صیغه حق مسلم ماست

شهرزاد نیوز: حجت‌الاسلام موسی قربانی، عضو كميسيون حقوقی و قضايی مجلس، در نشست تخصصی کانون وکلا با موضوع "ازدواج موقت، تحكيم يا تزلزل خانواده"، صیغه موقت برای محرمیت زن با پزشک را مطرح کرد و گفت که برخی زنان به دلايل نامحرم بودن پزشك از نظر شرعی مشكل مراجعه به پزشك دارند.
به گزارش ملت آنلاین، وی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت که 10 ميليون و 360 هزار زن مجرد در كشور داريم كه در سن ازدواج هستند و بايد برای آنها تدبيري انديشيده شود. او با اشاره به "روايات" افزود که هيچ يك از فقها ازدواج موقت را رد نمی کنند و علاوه بر 10 ميليون و 360هزار نفر در سن ازدواج، همچنين 1 ميليون و 891 هزار زن به دليل فوت همسر يا طلاق تنها هستند و 5/9 درصد خانوارهای كشور را زنان سرپرستی می ‌كنند.
قربانی ضمن بر شمردن فواید صیغه موقت، همچنین گفت که پزشکیان، وزیر پیشین بهداشت، گفته است که مادرش حاضر شد بمیرد اما پیش پزشک مرد نرود و چندی پیش هم از جراح همسرش خواسته است تا نوه شیرخواره اش را صیغه یک ساعته کند و دکتر به همسرش محرم شود.
وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران که پرسید: اگر می ‌توان با "روايات" قانون تصویب كرد، ديگر مجلس به چه كار می ‌آيد؟، به شوخی پاسخ داد: اگر حقوق مان را بدهند، مجلس را تعطیل می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: