۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

ناموس پیامبر، ناموس تو هم هست...مسلمان!


دکتر سعید صفا
بسم الله الرحمن الرحیم.
ٱلنَّبِىُّ أَوْلَىٰ بِٱلْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنفُسِهِمْ،  وَأَزْوَٰجُهُۥٓ أُمَّهَٰتُهُمْ،(6 احزاب)
پیامبر نسبت به مومنان از خود آنان برتر و بالاتر است، و همسران او مادران مومنان هستند.
سنی نیوز: در تاریخ ادیان و اقوام و مذاهب، همیشه رهبران و بنیانگذاران هر مکتب و عقیده ای برای پیروانشان تقدس و احترامی ویژه داشته اند. از ادیان الهی و ابراهیمی مانند مسیحیت و اسلام گرفته تا کمونیسم و بهائیت و بودائیسم و دیگر فرقه ها و مکاتب، همه برای رهبران و بزرگان خود احترامی ویژه قائل بوده اند. چه آنانی که در این احترام و تقدس غلو نموده و آنان را به درجاتی مانند الوهیت یا فرشتگی رسانده اند، و چه دیگرانی که حد وسط در پیش گرفته اند، یا رهبران تئوریک مکتب خود را انسان دانسته و انسانی سنجیده اند، همه در یک مسئله مشترک هستند: بزرگ داشتن رهبر و بنیانگذار مکتب. دین اسلام و فرقه های مختلف آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و سلم و خانواده طاهر ایشان در طول تاریخ از زبان مورخین و محققین بسیاری ستایش شده اند. حتی اگر به نوشته های محققین کمونیست و ضد اسلام بنگریم، بسیاری از آنها پس از حمله به آن حضرت و زیر سوال بردن فتوحات اسلام و اینگونه مسائل، به سیاست و حکمت ایشان اذعان نموده و تنها پیامبری آن بزرگوار را رد کرده اند(و نه شخصیت بارز اجتماعی و اخلاقیشان را). مکاتب اسلامی نیز همه بر پاکی و سلامت زندگی اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی آن بزرگوار صلی الله علیه و سلم متفق هستند. عقل هم اقتضا می کند که رهبری مقتدر و پاک نهاد و ربانی مانند محمد مصطفی صلی الله علیه و سلم دارای خانواده ای منسجم، پاک و فرهیخته و همسو با عقاید خود باشد.
اما....
مانند بسیاری از دیگر مباحث عقیدتی، شیعه 12 امامی در این زمینه نیز استثناست! گمان نمی کنم در تاریخ مباحث ادیان و عقاید بتوان فرقه ای یافت که این چنین از همه سو رهبر و بنیانگذار مکتب خود را مورد هجوم و حمله قرار دهد، و نزدیکترین یاران و پیرناموس پیامبر، ناموس تو هم است...مسلمان!وان او را به زشت ترین صفات بیاراید، و در هتاکی و بی شرمی و وقاحت، به جایی رسد که حتی ناموس او را نیز بی نصیب نگذاشته و همسران او را نیز با زشت ترین صفات وصف نماید. اما اگر شیعه بی همتاست، در همه چیز بی همتاست، در وقاحت و بی شرمی و پلیدی زبان، شیعه رقیب نمی شناسد و هر هماوردی را به مبارزه می طلبد! اگر فرعون می گفت أنا ربکم الأعلی، علی خامنه ای امام جمعه پایتختش را مامور می کند که سخن او را با سخن خدا یکی بداند، و اگر مستشرقین و دشمنان اسلام تلاش کرده اند برای متهم نمودن پیامبر اسلام او را هوسباز جلوه دهند، شیعه حمله را از سوی دیگر با وقاحت و خباثتی بی همتا آغاز کرده و همسران او را بدکاره و فاحشه و پلید می خواند! همان همسرانی که به نص قرآن مادران مومنان هستند! و چه بد مصیبت و فلاکتی است که انسان در بی شرمی و جهالت چنان از حد گذرد که مادر خود را به بی ناموسی و فاحشگی متهم نماید. چه شقاوتی است وقتی یک (به ظاهر) مسلمان زبان به طعن و دشنام و تهمت در ناموس پیامبرش می گشاید و از هیچ هتاکی و توهینی خطاب به همسران آن حضرت کوتاهی نمی کند، و در پایان برای تبرئه آن حضرت قصه می تراشد و تئوری طراحی می کند، که اگر همسرانش زناکار و کافر و فاسق هستند، پیامبر در قبر آنان نمی خوابد و به گناهشان بازخواست نمی شود! و بدبختِ مفلوکی که چنین تئوری می سازد، با خود نمی اندیشد که اگر پیامبرش توان تربیت خانواده خود را ندارد، چه انتظاری است که امتی را متحول سازد و هدایت کند؟
سخن کوتاه، این مطالب و فتاوا را از سایت های تحقیقاتی شیعه 12 امامی ملاحظه کنید، و بر حال امت اسلام بگریید، که غیرت به تاراج رفته است و ادب و وجدان در آتش جهل و شقاوت سوخته است! :
ناموس پیامبر، ناموس تو هم است...مسلمان!
با کلیک بر روی تصویر وارد سایت شوید

آموزنده آن است که یکی از این مفتیان شهرآشوب عاشق کش! که خود را علامه محقق محمد جمیل حمود العاملی می خواند، در این باب کتابی تالیف کرده و به زعم خود با دلایل محکم اثبات نموده است که ام المومنین عایشه و طلحة بن عبیدالله قبل از جنگ جمل در بصره مرتکب ..... شده اند! نه تنها وقوع فاحشه اثبات شده است، بلکه حتی زمان و مکان آن هم تعیین گردیده و همه چیز روشن و آشکار است!! نسخه ای از این کتاب هم در همان وب سایتی که در بالا می بینید قابل دریافت است.
در آغاز نوشتن این مطلب قصد داشتم جملاتی از این دو منبع را در همین جا نقل کنم تا خوانندگان بدانند وقاحت و بی شرمی این دریوزگان تا کجا رسیده است، اما وقتی مطلب را بازبینی نمودم، عرق شرم بر پیشانیم نشست و مطالب را آن چنان شنیع و بی ادبانه یافتم، که شرم نمودم عین کلمات را در اینجا بیاورم، و فقط آدرس مطالب را ذکر نمودم، برای کسی که مایل است با نوع دیگری از موجودات دو پا که نام مسلمان و انسان بر خود نهاده اند آشنا شود.
اما نکاتی چند در مورد ترهات این افراد:
1. در پاسخ به نص صریح قرآن که همسران پیامبر را مادران مومنان می خواند، می گویند: مقصود از آیه این است که کسی نباید پس از مرگ با آنان ازدواج کند. پاسخی آنچنان بچگانه که بیشتر به لطیفه می ماند! تصور کنید فردی از اقوام یا معتمدین محل، زنی فاحشه و بدکاره را پیش شما بیاورد و به شما بگوید: این زن مادر توست! توهینی از این بدتر در فرهنگ و ادب ملتها می توان یافت؟ خداوند این جمله را خطاب به همه مومنان فرموده است! این جمله را شیعه چنین می فهمد: با همسران پیامبر ازدواج نکنید!!!(جالب اینجاست که در آیه 53 احزاب از ازدواج با زنان پیامبر صریحا نهی شده است و نیازی به ذکر آیه 6 نیست!)
2. برای توجیه این تهمتهای شنیع، زن نوح و زن لوط را مثال می زنند، تا نشان دهند که همسر پیامبر بودن دلیل بر پاکی و سعادت نیست. باز هم استدلالی است بچگانه و مضحک. زن نوح و زن لوط هر دو در این دنیا گرفتار عذاب الهی و هلاک شدند، و همسر آن دو پیامبر باقی نماندند، و هر دو در قرآن مورد عتاب و ذم قرار گرفته و کفر آنان بیان شده است. همسران محمد مصطفی صلی الله علیه و سلم در قرآن به لقب مادر مومنان مفتخر گشته اند، و نه تنها پیامبر عایشه و حفصه را طلاق نداده است، بلکه روزهای آخر حیات خود را در اتاق عایشه سپری نموده و در آغوش ام المومنین وفات نموده است. خداوند آنان را در قرآن نصیحت کرده و در آیات 28 تا 33 احزاب، آنان را بین لذتهای دنیا یا سعادت آخرت مخیر میکند. اگر آن دو بزرگوار رضی الله عنهما زندگی دنیا را انتخاب می کردند، پیامبر صلی الله علیه و سلم طلاقشان داده بود(به ترجمه آیات مراجعه شود).
3. طبق معمول زمانی که به مدارک و مستندات ارائه شده توسط نویسندگان چنین دشنام نامه هایی مراجعه می شود، روایاتی بی اساس و دروغین که در کتب تاریخی اهل سنت ذکر شده است، مستمسک تهمت ها قرار گرفته است، و هیچ پالایش و دقت و امانتی هم در کار نیست! همین که خبری در یک کتاب تاریخی از زبان یک مورخ نقل شده است، کافی است، وحی منزل است و دلیل محکم و قاطع در اثبات اینکه پیامبر اسلام بی غیرت و بی درایت بوده و همسرانش فاجر و فاسق! خواننده غیر متخصص هم نمی داند که هر آنچه در کتب تاریخ و حدیث اهل سنت نقل شده الزاما مورد قبول محققین نیست، و حتی در بسیاری از موارد مورد قبول خود نویسنده هم نیست! آشنایی با ضوابط و قواعدی که در تالیف و تحقیق روایی و تاریخی اهل سنت وجود دارد می تواند این اشکال را برطرف کند.
4. گمان می کنم بیان خلاصه عقاید شیعه درباره اسلام و پیروان پیامبر اسلام هر غیر مسلمانی را به مسلمان شدن تشویق کند:
دین اسلام توسط شخصی به نام محمد بن عبدالله به عرب معرفی شد، و پس از معرفی آن به مردم در مکه و مدینه، چند زن بدکاره به همسری پیامبر در آمدند، تعدادی جاهل و خبیث و منافق تبدیل به یاران او شدند و کتاب آسمانی او را به نسل های بعدی انتقال دادند، یک دختر و داماد هم پیرو حقیقی او بودند که اولی چند روز بعد از وفات پیامبر توسط دو پدرزن او کشته شد و فرزندش را نیز سقط کرد، و دومی 26 سال کتک خورد و شاهد همه ظلمهای رفته بر دین و عقیده و انسانیت بود و جرات نداشت حتی فریادی به مخالفت برآورد، و وقتی به حکومت رسید نیز 4 سال مدیریتش به پاکسازی پیروان اسلام از منافقین و دشمنان گذشت و در همین راه نیز به شهادت رسید و تلاش هایش بی نتیجه نیز بود!! از آن تاریخ به بعد نیز حکومت اسلامی و نقل کتاب آسمانی و نمایندگی اسلام همه در اختیار عده ای گمراه و منحرف است که از دین حقیقی اسلام هیچ نمی دانند، و حکومت حقیقی و ناب اسلامی نیز آن است که در زندانهایش به معترضین در تظاهرات تجاوز جنسی می شود!! 
عجیب نیست اگر این همه ملحد و ضد اسلام در دنیا وجود دارد. اگر تصویر ذهنی شما از اسلام این بود مسلمان باقی می ماندید؟!  



هیچ نظری موجود نیست: