۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

حضور دهها هزار نمازگزار در مراسم ختم قرآن مجید در مسجد مکی زاهدان


مسجد جامع مکی زاهدان، در شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان (دیشب) میزبان دهها هزار نمازگزار در مراسم ختم کلام الله مجید، در این مسجد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، دهها هزار نمازگزار و روزه دار عاشق قرآن و سنت، شب بیست و نهم رمضان المبارک، در مسجد مکی زاهدان حضور یافته و به راز و نیاز در بارگاه پروردگار بی‏نیاز پرداختند.
در این جلسه معنوی و قرآنی، قبل از نماز عشا شیخ التفسیرمولانا محمد عثمان، مدیر مدرسه دینی "مدینة‏العلوم"  خاش و سپس مولوی عبدالمجید مرادزهی به ایراد سخن پرداختند.
خیل عظیم نمازگزاران- اعم از زن و مرد- که از گوشه و کنار شهر زاهدان و روستاهی اطراف حضور بهم رسانده بودند، پس از اقامه نماز عشا و نماز تراویح، به بیانات شیوا و حکیمانه حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید- حفظه‏الله- گوش جان سپردند.
پایان‏بخش این مراسم ایمان‏افروز، دعای روحبخش مولانا عبدالحمید بود.
گفتنی است، همه ساله در ماه مبارک رمضان، در سطح شهر زاهدان، مراسم ختم قرآن مجید در برخی از مساجد با شور و نشاط خاصی، به صورت بسیار باشکوهی برگزار می‏شود که در این مراسم‏ها مردم مؤمن و متدین این خطه از ایران زمین به دعا و زاری و نیایش در بارگاه الهی می‏پردازند که در شب بیست و نهم رمضان همه ساله مراسم ختم قرآن مجید در مسجد جامع مکی زاهدان، به عنوان آخرین مراسم برگزار می‏شود.
در زیر تصاویری از  جلسه باشکوه ختم کلام الله محید در مسجد مکی زاهدان را مشاهده می‏فرمایید:



2



3



4


5

6

7

8

9

10

11

12

13

14



هیچ نظری موجود نیست: