۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

سرکوب سنی های ایران شدت میگیرد

فشار و تحقیر مسلمانان سنی در ایران تنها به حمله و کنار گذاشتن انان از اداره شهر و اقلیم خود نیست ، تنها به تحقیر مذهبی و فحاشی 9021-molana-hend-1
به مقدسات انان نیست، نتیجه این اعمال ضد بشری ولایت فقیه منجر به مستحکم تر کردن بیشتر اعتقادات انان و صف بندی فیزیکی بیشتر در مقابل نظام به دروغ اسلامی حاکم بر ایران منجر شده است، این است که برای نرسیدن صدای مظلوم سنی های ایران به دیگر دول مجاور سنی مذهب که دوستی هایی هم با سپاهیان ملا نما دارند، سپاه پاسداران و بیت رهبری شروع به توقیف و حصر خانگی بعضی از روحانیون برجسته سنی مذهب کرده است..
سایت "سنی آنلاین"، پایگاه رسمی "حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان" اعلام کرد، ماموران امنیتی وابسته به حفاظت سپاه، گذرنامه‌ی تعدادی از علمای برجسته‌ی اهل سنت را در فرودگاه امام خمینی تهران توقیف کرده‌اند و مانع از سفر آنها به خارج از کشور شده‌اند.
سنی آنلاین می‌نویسد: «روز پنجشنبه جمعی ازعلمای اهل‌سنت که عازم کشور ترکیه برای شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی اسلامی بودند، گذرنامه برخی از آنان توسط ماموران امنیتی توقیف شد. مولانا عبدالغنی بدری، معاونت آموزشی حوزه دارالعلوم زاهدان، دکتر عبیدالله، استاد حدیث این حوزه و مولانا عثمان قلندرزهی، مدیر مدرسه مدینة‌العلوم خاش، از جمله افرادی هستند که گذرنامه‌ی آنها توقیف شده است».
سایت سنی انلاین ادامه میدهد، که سفر مولانا عبدالحمید به کشور قطر جهت شرکت در "هشتمین کنفرانس بین‏المللی گفتگوی ادیان" نیز هفته‌ی پیش لغو شده بود. مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان و رئیس "شورای هماهنگی مدارس دینی اهل ‌سنت استان بلوچستان" است.

هیچ نظری موجود نیست: