۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

مزدوران زابلی ، اربابان تهرانی خود را وادار به جنایت بیشتردر بلوچستان میکنند

هر گاه حیاء انسان رو به تمامی شود ، و این پدیده کالعدم شود ، انسان از حیوانات درنده و وحشی بدتر میشود ، زیرا روح انسانیت و عطوفت محو شده است ، هنگامیکه چنگیزخان به شمال ایران حمله کرد ، لشکریان او حتی به گربه ها و حیوانات رحم نکردند ،به همین خاطر وقتی که نامی از بربریت میشود نام مغولان به زبان می آید.
آری ! در بلوچستان گروهی به نام زابلی افراطی ، تندرو که نسل شان به افغانی های هزاره میرسد ، جنایت و ظلم شان کمتر از لشکریان مغول نیست ، از دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ اند ، غم و فکرشان بلوچ و اهل سنت است ، هر وقت در تلاشند که چگونه ملت بلوچ و اهل سنت را از بین ببرند.
به همین خاطر در قتل و آدم کشی ، شکنجه های روحی و روانی زندانیان بلوچ ، همین زابلی ها شریکند ، از شکنجه بر جوان بیگناهی بنام شهید نصرالله گرفته تا اعدام سه دلاورمرد بلوچستان که چند روز پیش فیلمش در رسانه های دنیا نشر گردید ، و بربریت ، فاشیستی و جنایت زابلی ها را به اثبات رسانید.
زابلی ها در این خیالند که حکومت جمکرانی ها از آن ماست و ما هر چه دلمان بخواهد در بلوچستان انجام میدهیم ، اشغال زمین ها در زاهدان و پست های دولتی در تمام ادرات رژیم را از آن خود کرده اند و تمام اختیارات مردم بومی بلوچستان را سلب کرده اند.
زابلی های افراطی به خوبی موفق شده اند ارباب خود را در تهران براحتی بفریبند ، و آنها را مجبور به سرکوب و جنایت بیشتر علیه مردم بلوچ کنند.
حالا کشت و کشتار جای خود را دارد هیچ کس را شکی نیست که این زابلی ها هستند که جنایت و وحشت را در بلوچستان می آفرینند زابلی ها در جدیدترین جنایت خود از فعالیت مدنی و اطلاعات و خبری اهلسنت و بلوچ ها خیلی پریشانند ، همانطور که چند سال پیش یک نویسنده ی عالم در خاطرات روزانه ی خود مشکلات مردم بلوچ را مینوشت ، زابلی ها بر علیه این مرد فعال مدنی پرونده درست کردند و به او بر چسب وهابی ، همکار تروریست ها زدند و از اربابان خود خواستند که جلوی فعالیت اینترنتی ایشان گرفته شود ، بالاخره ابوعمار را مجبور کردند که از صحنه ی اینترنت دور بماند ، یا مهرنهاد که فقط یک فعال مدنی بود وبه یاری مستضعفان بلوچ می شتافت ، مظلومانه اعدام کنند.
حالیا تنها چیزی که زابلی ها تندرو را پریشان کرده است ، سایت مسجد مکی( سنی آنلاین) میباشد که مسائل و خطبات و مشکلات اهلسنت را در ایران وجهان به چهار زبان زنده دنیا ، می پردازد ، بعد از چندین بار فیلتریک بعدا از هکرهای گروه آشیانه کمک خواستند که این سایت را هک کنند.
این هکرها چند روزی با حملات تروریستی اینترنتی ، د ر پی هک کردن این سایت بودند ، اما این جنایتکاران ناکام ماندند .
تحلیگران درباره ی مسائل بلوچستان بر این عقیده و باورند تا زمانی که پدیده ای شوم به نام زابلی در بلوچستان ، حکمرانی کند ، امنیت در این استان به هیچ وقت قائم نخواهد شد ، بلکه روز به روز بدتر خواهد شد ، دلالی این زابلی ها است که حکومت دیکتاتور خامنه ای را وادر به سرکوب بیشتر ملت بلوچ میکند ، این زابلی ها هستند که پرونده ای جعلی ، بدون مدرک و اسناد ، به اربابان خود در تهران صیقل میدهند ، خواستار از بین بردن بیشتر ملت بلوچ هستند.
جنگ بین ملت مظلوم ، و بین ارباب و مزدور است ، ارباب و مزدور هر دو هم پیمان و اتحادی هستند که این ملت را با توپ و تانک از بین ببرند ، تا بتوانند به خوبی حکمرانی کنند
اما در این دیار گیتی مبارزان بلوچ به پا خواسته اند ، و خود را برای بیرون راندن این اشغالگران از سرزمین بلوچستان آماده و خون میدهند وندای پیروزی یا شهادت سر میدهند .
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: