۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

فتوای تقیه گرانه ی خامنه ای جنایتکار ، مردود است

خامنه ای در جدیدترین فتوای خود ناگهانی موضع جدیدی را اتخاد کرده و به دفاع از ام المومنین حضرت عایشه رض پرداخت ، و فتوای این جنایتکار مورد استقبال رسانه های ساده لوح داخلی و خارجی گرفت .
خامنه ای در دادن فتوا از امر مهمی که در عقیده شیعه رایج است به تقیه روی آورده است ، در مذهب جمکرانی ها هر کس تقیه نکند ، مسلمان نیست و خامنه ای هم در دادن فتوای جدیدش به ظاهرتقیه کرده است .
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، باید درسهای کتب دینی که از دبستان گرفته تا دانشگاهها مملو از تهمت به ازواج رسول صلی الله علیه و سلم است ، حذف میکرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، شبکه های ماهواره ای که توسط رژیم تغذیه میشوند ، و 24 ساعته بر خلاف اصحاب و ازواج رسول ، می پردازند ، کمک مالی خود را به این کانال های ماهواره ای بند میکرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، هزاران کتب توهین آمیز به امهات المومنین که توسط رژیم نشر گرده اید می سوخت و از بین میبرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، به مردم مظلوم اهل سنت ایران اجازه میداد که اسمهای دخترانشان را عایشه بگذارند.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، و ..
پس فتوای خامنه ای جنایتکار ، تقیه ای بیش نیست ، که میخواست با فتوای دروغین خود امت اسلام را بفریباند ، که ما وحدت طلب هستیم .
لذا علمای الازهر مصر در رد فتوای خامنه ای ، از خامنه ای و ایادیش خواستند که اگر در فتوای خود مخلص است ، قبر قاتل خلیفه دوم مسلمانان جهان را که رژیم آخوندی مزاری درست کرده است و سالانه در این متعه خانه جشن عمرسوزی بر پا میشود ، قبر این جنایتکار ابولولو مجوسی را تخریب کند و تهدید کردند تا زمانی که ایران مقربه "ابو لولو" قاتل عمر بن خطاب خلیفه دوم مسلمانان را ویران نکند، مسئولان الازهر با مقام های رژیم دیدار نخواهند کرد.

ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: