۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

سونامی آخوندیسم زنگ خطر را در اسکاندیناوی به‌ صدا در آور

سلسله‌ اقدامات مخرب و بنیادگرایانه‌ی تاجران خون و مرگ و دکان داران دین فروش اسلامی ایران در غرب،‌ صدای بلندپایگان این کشورها از جمله‌ وزیر دادگستری نروژ را بلند کرده‌ است.
آزادی بیان و آزادی ادیان در غرب مقوله‌هایی هستند که‌ رژیم جمهوری اسلامی در جهت گسترش مقاصد و مطامع بنیادگرایانه‌اش نهایت استفاده‌ را از آنها می برد.
این در حالیست که‌ خود رژیم هیچ کدام ازاین مقوله‌ها را در داخل مرزهایش رعایت نمی کند. شهروندان مسلمان اهل سنت، دراویش گنابادی، یارسان، بهایی، مسیحی و زرتشتی در کشور شهروندانی درجه‌دو محسوب می شوند! فعالین هویت طلب ملل ساکن ایران، جنبشهای دانشجویی، زنان،کارگران و همه‌ی آزادیخواهان را به‌ زندان افکنده‌ و بعداز شکنجه‌ و تجاوز، به‌ اعدام محکوم می کند.
درحالی که‌ رژیم ایران این حق را به‌ خود می دهد تا در اکثر کشورهای جهان از کشورهای غربی گرفته‌ تا کشورهای اهل سنت در خارمیانه‌ و شمال افریقا؛ حسینه‌ و مراکزی برای ترویج ایدئولوژی ترور و خشونت اسلامی از نوع شیعه‌ی ولایت فقیهی ایجاد کند، اما در تهران پایتخت حتی اجازه‌ی ساخت مسجدی را به‌ مسلمانان اهل سنت برای انجام فرایض دینی شان نمی دهد! سی سال بود اجازه‌ی پخش اذان محمدی از شبکه‌ی تلوزیونی استانهای سنی نشین ایران را نمی داد. اذانی که‌ کالای رونق دهنده‌ی ویترین دکان دین فروشی آخوندیسم جمهوری اسلامی است.
اما اروپای آزاد بطور کلی و کشور دمکرات نروژ بخصوص این حق را برای همه‌ی پیروان ادیان و مذاهب گوناگون از جمله‌ مسلمانان قائل هستند که‌ دارای عبادتگاه‌ هایی برای برگزاری مراسم واقعی دینی و نه‌ پوششی برای ترویج فرهنگ ترور و خشونت باشند. در همین رابطه‌ وزارت اوقاف نروژ نیز سالانه‌ بودجه‌ی قابل توجهی را به‌ این عبادتگاهها و مساجد تخصیص می دهد.
از همین رو، هم مردم و هم دولت نروژ مخالف و نگران‌ کمکهای هنگفت مادی و معنویی هستند که‌ از خارج از کشور بخصوص از طرف رژیمی چون ایران به‌ بعضی از این مساجد و مراکز در ظاهر مذهبی می شوند. چراکه‌ رژیم آخوندی در پوشش دین؛ درصدد استفاده‌ی ابزاری و بهره‌برداری سیاسی از این نوع کمکها در جهت یارگیری برای ترویج فرهنگ ترور و خشونت در بین مسلمانان این کشور است.
در همین رابطه‌ تلوزیون "NRK 1 " نروژ در برنامه‌ی شنبه‌ شب مورخه‌ی 06.11.2010 خود و در گزارشی به‌ نقل از منابع ایرانی مقیم این کشور فاش ساخت‌:« ایران با تأمین منابع مالی و فرستادن واعظان و امامان جمعه‌ به‌ نروژ در صدد آماده‌ سازی مسلمانان این کشور برای نبرد نهایی علیه‌ غرب است.»
این منبع همچنین در ادامه‌ افزود:« این امامان در مساجد با موعظه‌های نفرت انگیز نسبت به‌ غرب در صدد مهیا سازی مسلمانان این کشور از نظر ایدئولوژیکی برای روزی که‌ دستور این کار(اقدامات تروریستی) صادر شود هستند.»در این گزارش مستقیما به‌ "مرکز امام علی" در اسلو و "دو مسجد" دیگر که‌ زیر نظر "مجمع جهانی اهل بیت" اداره‌ می شوند، اشاره‌ شده‌ است.
گفتنی است مجمع جهانی اهل بیت تشکل تبلیغی بنیادگرایانه‌ با دبیر کلی شیخ عباسعلی اختری سفیر سابق ایران در سوریه‌ است که‌ زیر نظر مستقیم خامنه‌ایی و بیت رهبری اداره‌ می شود. و هدف آن ترویج قرائت فاشیستی از دین و حکومت از نوع خود رژیم جمهوری اسلامی و آخوندیسم است!
واکنش شدید مقامات نروژی بعد از این افشاگری
بدنبال افشاگریهای کانال 1 تلوزیون نروژ در مورد هدف ایران از فرستادن امامان جمعه‌ و موعظه‌های آتشین آنها بر ضد غرب و برای شستشوی مغزی بعضی از مسلمانان این کشور؛ وزیر دادگستری نروژ ( کنوت ستور برگه‌) در این رابطه‌ شدیدا واکنش نشان داد.
وی در این خصوص به‌ تلوزیون دولتی این کشور اظهار داشت:« ترغیب و آماده‌ سازی زمینه‌های ترور اقدامی غیر قانونی و تحت پیگرد است. ما در نروژ به‌ چنین میهمانانی احتیاج نداریم. از هموطنانم خصوصا مسلمانان نروژی میخواهم این گونه‌ اقدامات و اجتماعات غیرقانونی را به‌ پلیس گزارش دهند.»
وزیر دادگستری نروژ در همین حال در تماسی با ‌پلیس و اداره‌ی امنیت نروژ نیز از آنها خواست؛ «تا درمورد امامانی که‌ مخصوصا از طرف حکومت ایران فرستاده‌ می شوند تحقیقات گسترده‌تری انجام دهند.»
"صهیونیستی" خواندن تلوزیون دولتی نروژ از سوی سفارت رژیم
سفارت آخوندها در اوسلو که‌ کشور آزاد نروژ را با زندان 75 میلیونی ایران تحت سلطه‌ آخوندی اشتباه گرفته‌ است، طی بیانیه‌ای مطبوعاتی؛ تلوزیون دولتی این کشور را به‌ "وابستگی به‌ اسرائیل و لابی صهیونیزم جهانی" متهم کرد! در بخشی از این بیانیه‌ که‌ در وبسایت تلوزیون دولتی نروژ انتشار یافت، آمده‌ است: "ما ضمن تکذیب هرگونه‌ ارتباط با این مساجد خصوصا مرکز امام علی! دست لابی صهیونیستی را پشت این رپرتاژ ساختگی می بینیم که‌ هدف از آن برهم زدن روابط فی مابین است." (این در حالی است که‌ ماه‌ جاری ارتباط با این مراکز از سوی همین سفارت تأیید شده‌ بود).
در واکنش به‌ اتهامات بی اساس سفارت ایران علیه‌ تلوزیون دولتی نروژ؛ "کنوت ستور برگه‌" وزیر دادگستری این کشورگفت: «این اتهامات بیسابقه‌ و نشنیدنی است. تمام شهروندان ما می دانند تلوزیون دولتی ما از طرف کسانی که‌ در این بیانیه‌ آورده‌ شده‌ است، کنترل نمی شود.»
"یان اوپسال" اسلام شناس و استاد دانشکده‌ی الهیات شهر "ستاوانگر" نروژ در این باره‌ می گوید: «رژیم ایران بنوعی دچار مرض پارانویای صهیونیزم شده‌ است. آنها هرحرکتی را که‌ نپسندند به‌ صهیونیزم و آمریکا نسبت می دهند! چنین تفکری و گسترش ایدئولوژی دشمنی با غرب نشانه‌ی ضعفهای درونی این رژیم است.» وی در ادامه‌ خاطر نشان می سازد؛ «گسترش ایدئولوژی نفرت از غرب توسط رژیم ایران، باعث بوجودآمدن و تحریک گروه‌هایی در کشورهای غربی در جهت ضربه‌ زدن به منافع این کشورها خواهد شد.»
مسجد‌ سازی هدفمند رژیم در دانمارک و واکنشها
از طرفی دیگر صدور و گسترش تروریزم دولتی آخوندی برای مقابله‌ با غرب از طریق استراتژی هدفمند مسجد و حسینیه‌ سازی تنها به‌ نروژ محدود نشده‌ و به‌ دانمارک نیز سرایت کرده‌ است.‌ این امر که‌ مردم این کشور را سخت خشمگین کرده‌ است، باعث واکنشهای شدید در میان آنها شده‌ است.
به‌ گزارش تلوزیون دولتی نروژ: «در همین حال جمعی از سیاستمداران، مسلمانان آزاد اندیش دانمارکی و ایرانیان مقیم این کشور به‌ نشانه‌ی اعتراض به‌ این اقدامات مخربانه‌ی رژیم ایران گردهمایی را بتاریخ 11.11.2010 در کپنهاک بوجود آوردند.»
در این گردهمایی اعتراضی که‌ در "نورا‌برو" (حومه‌ی کپنهاک)برگزار شد، همگی اعلام کردند؛«هرکسی حق عبادت را دارد ولی ما نگران آن هستیم که‌ این مراکز وابسته‌ به‌ ایران به‌ خواستگاه‌ تروریستها تبدیل شود و بچه‌هایمان توسط این مرتجعان افراطی مورد شستشوی مغزی قرار بگیرند.»
درهمین گردهمایی "رامسوس یارلو" پارلمانتار دانمارکی از حزب محافظه‌کار در این مورد اظهار داشت: «پر واضح است مسجد "نورابرو" زیر مجموعه‌ی مجمع جهانی اهل بیت است که‌ مسقیما از طرف رژیم فاشیستی آخوندی و از تهران اداره‌ می شود. ما مرکز و مسجدی که‌ از احمدی نژاد بودجه‌ دریافت می کند و درآن مراسم سالروز تولد خمینی جشن گرفته‌ شود را تحمل نخواهیم کرد.» و از شهرداری کپنهاک نیز خواست تا هیچ کمکی به‌ این مرکز ننماید.
منوچهر سرعین سیاستمدار ایرانی از حزب رادیکال چپ دانمارک که‌ در این گردهمایی حضور داشت نیز در اعتراض به سیاستهای ‌آشوبگرانه‌ی رژیم و طڕح هدفمند مسجد سازی ایران در دانمارک گفت:«سرانجام، پیروزی با دمکراسی و آزادی است؛ ما هیچ حمایتی از این مراکز ساخت ایران نخواهیم کرد.»
ناظران سیاسی‌ بر این باورند رژیم فاشیست مذهبی ایران از این مراکزی که‌ تحت پوشش مسجد و مراکز دینی در اروپا می سازد، بعنوان سرپل و پایگاه های چند منظوره‌ استفاده‌ می کند. که ‌در ذیل می توان به‌ مواردی از آنها اشاره‌ کرد:
• ترویج و گسترش ضد فرهنگ تنفر ازغرب
• شستسوی مغزی جوانان مسلمانی که‌ شناختی از اهداف مخرب رژیم ایران ندارند
• سرباز گیری و پرورش جاسوس و تروریست از بین این جوانان
• ضربه‌ زدن به‌ منافع و شهروندان غربی توسط این بمب های زنده‌ در صورت ادامه‌ی فشارهای سیاسی و اقتصادی و هرگونه‌ حمله‌ی احتمالی به‌ ایران
• تعقیب فعالین سیاسی اپوزیسیون و ایرانیان در تبعید و درصورت توان حذف فیزیکی آنها
در پایان بر دولتمردان غربی و مسئولین امنیتی این کشورها است، بدون تعلل جلو ساخت،تأمین منابع مالی و اداره‌ی این مراکز تروریستی رژیم جمهوری اسلامی در غرب را بگیرند. چراکه‌ فردا برای مقابله‌ با این سونامی دیر خواهد بود!
از وبلاگ پیشمه رگه کان: سید مسعود ناصری

هیچ نظری موجود نیست: