۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

خامنه اي منكر دفاع قرآن از أم المؤمنين عايشه است

شيعيان از همان ابتداي ظهور اين فرقه ي ضاله دشمني خود را با صحابه رسول خدا (ص) بخصوص حضرت ابوبكر و عمر و عثمان آشكار نموده و همواره در مجالس خود آنها را مورد سب و لعن قرار مي دهند و حتي تكفير اين بزرگان جزء لاينفك عقيده شيعه است  و حتي همسران پيامبر را نيز بي نصيب نگذاشته و آنها را نيز مورد توهين و تهمت قرار مي دهند حال آنكه خداوند در كلام خود ازواج نبي را مادران مؤمنان مي نامد .
در اين بين شيعيان بيشترين توهينها و تهمت ها را متوجه أم المؤمنين عايشة قرار مي دهند ، جلسه ي اخيري كه در لندن به سفارش و بودجه ي ايران و با اجراي ياسر الحبيث ملعون برگزار شد نمونه اي از هزارها بود .
 در اين جلسه شعرا ، أدبا و شيوخ شيعه جمع شده و هر فحش و دشنامي كه مي توانستند نثار أم المؤمنين عايشة كردند و حتي ياسر الحبيث ملعون در بخشي از صحبتهاي خود مي كويد : من مي خواهم ثابت كنم كه عايشة دختر أبوبكر امروز در جهنم است(نعوذ بالله) . ولي آياتي كه در سوره ي نور در دفاع از أم المؤمنين عايشة نازل شده هميشه باعث آزار شيعيان بوده و تا ابد دفاعي محكم در برابر اين تهمت هاست . چند روز پيش مقاله اي در يكي از مجلات خواندم كه باعث تعجبم شد . اين مقاله با نام (ماجراي افك حادثه ي عظيم تاريخ) در  ماهنامه نداي جمعه منتشرشد .
 در اين مقاله خامنه اي ابتدا منكر اين مي شود كه اين آيات در مورد أم المؤمنين عايشة نازل شده و مي گويد كه: طبق روايات شيعة اين آيات درمورد ماريه قبطيه همسر ديگر پيامبر نازل شده و بس براي كم رنك نشان دادن اين آيات مي گويد اصلا اين آيات به خاطر همسر پيامبر نازل نشده و هر كس ديكري مي بود اين آيات نازل مي شد .
 اما خامنه اي و امثال او بداند كه كوچكتر از آنند كه بتوانند دامن پاك همسران پيامبر را لكه دار كنند اين آيات در دفاع از أم المؤمنين عايشة نازل شده و تا قيامت نيز از او دفاع خواهد كرد و بدانيد كه ما فرزندان عايشة هستيم و تا آخرين قطره خون از ايشان دفاع خواهيم كرد .
 انشاءالله انتقام جلسه لندن را نيز بزودي از شما خواهيم كرفت .
عثمان بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: