۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

ای افراطیون زابلی ، سری به شهر صیغه ای تان قم بزنید بعدا بیایید از طلاب خارجی در مسجد مکی گله کنید

زابلی ها ی افراطی که رژیم را یار و یاور خود می بینند ، بر علیه علما و مدارس اهل سنت در بلوچستان شایعه پراکنی ، پرونده های جعلی درست میکنند و به اربابان پایتخت خود میدهند ، تا این ملت مظلوم و مستضعف را بیشتر سرکوب کنند.
زابلی ها با برنامه ریزی بلند مدت خود میخواهند سرزمین بلوچستان را تبدیل به زابلستان کنند ، و این ملت را از وطن شان برانند و حکمرانی و سرزمین را از آن خود کنند.
تندروهای مذهبی در اولین جنایت تاریخی شان با خامنه ای جنایتکار ملاقاتهایی داشتند و بعد از چخان ها خامنه ای را مجبور کردند که دستور تخریب مسجد عظیم آباد زابل را به طور مستقیم بدهد ، مسجد را صبحگاه با خاک یکسان کردند و به قرآن مجید توهین و کتاب مقدس مسلمانان جهان را در چاه زباله ها انداختند.
برادر ابوعمار در یک وبلاگ که مجانی است با موبایل خود عکس هایی از بلوچستان و مشکلات مردم میگذاشت این عالم را مورد هدف قرار دادند و به او برچسب وهابی ، توهین به مکارم شیرازی و آخوندهای قم زدند در حالیکه خودش خبر نداشت . بالاخره موفق شدند که قلم این عالم را بند کنند و سایت خاطرات روزانه را توقیف کنند.
این روزها چشم زابلی ها به مسجد مکی و مولانا عبدالحمید خیره است ، جنگ روانی و فاشیستی خود را بر علیه علمای ملت بلوچ شروع کرده اند و اقوام مولانا عبدالحمید را دستگیر کرده اند و این روزها سحن از طلاب تاجیکی و خارجی است که چرا در مدارس شما درس میخواهند.
اگر به حوزه ی فساد جمکرانی ، قم شهر صیغه ای آخوندها سر بزنیم متوجه خواهیم شد که 20 هزار طلاب خارجی مشغول به تعلیم مذهب روافض هستند ، آخوندهایی رژیم که از کشورهای تازه استقلال یافته مردم مستضعف را جذب کرده و به بهانه مساعدت و همیاری به قم آورده اند ، ماهانه 150 الی 200 دلار حقوق ماهانه میدهند ، تا شیعه بشوند ، آخوندها با پول و خدع بسیاری از جوانان ترکمنستان ، ازبکستان و تاجیکستان و سودان و .... در حالیکه قبلا اهلسنت بوده اند به بهانه ی تقیه گرانه ی خود به قم فرا خوانده اند و شیعه کرده اند.
اگر بحث از عدال و انصاف و قانون است ، شما آخوندها جنایتکاران اصلی جذب طلاب خارجی هستید ، شما جرم نابخشودنی مرتکب شده اید .
مخاطبم آن اجداد خنزیر و میمون است ، آن نجس ها و وحشی ها که به علمای اهل سنت چه تهمتهایی که نزده اند و چه جرم هایی مرتکب نشده اند ، می گوییم : ای افراطیون زابلی ، سری به شهر صیغه ای تان قم بزنید بعدا بیایید از طلاب خارجی در مسجد مکی گله کنید.
مجرم اصلی اربابان شمایند که از پول بیت المال خرج شیعه کردن مردمان کشورهای اهل سنت و فقیر کرده اید ، شما باید محاکمه شوید ، شمایید که تمام قوانین بین المملی را پشت پا گذاشته اید ، شمایید مجرمان تاریخ نه مردم مستضعف ، اگر بحث از طلاب خارجی است اولا بیایید خودتان را محاکمه کنید بعد دیگران را .
به امید خداوند متعال دسیسه های این جنایتکاران خنثی خواهد شد و جهاد و قیام مباررین اجازه ی نفش کشیدن به زابلی های بدنام نخواهد داد و عملیاتهای آتشین مبارزین جواب حیله های و دسیسه های این لشکر شیاطین را خواهند داد.
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: