۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

ندای پسر جنگجوی کوهستانهای بلوچستان شهید حاج خدابخش

این تصویر محمد است ، پسر مبارزی بنام شهید حاج خدابخش که در عملیات اخیر مبارزین جنبش جام شهادت را نوشید ، این ننها مجاهد ، ندایی داشت لازم دانستم به نگارش بیاورم گر چه قلمم از نوشتن عاجز می ماند و جوهرش خشک میشود.
ندایی داشت به مزدوران رژیم ، به آخوندهای جنایتکار ، به زابلی های تندرو و افراطی یا با سرکرده ی آخوندها خامنه ای جنایتکار ، این مجاهد ، این کودک ، که آواز شهادت و انتقام میدهد ، در کوهستانهای بلوچستان فریاد میزند :
( در این کوهستانها ، در این ایل غریب ، در این سرزمین شهدای ، گرگهای وحشی یا سرکرده ی این گرگها ، خامنه ای جنایتکار بداند که پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز ، پدر مرد اون لنگ نخی هست هنوز ، پدر مرد آن فشنگ ها هست هنوز ، پدر مرد آن کوهستانها هست هنوز ، پدر مرد آن فکر پدری هست هنوز ، پدر مرد آن امیر پدر هست هنوز ، پدر مرد آن ایمان پدری هست هنوز ، پدر مرد آن غیرت پدری هست هنوز ، پدر مرد آن دوستان و برادران پدر هستند هنوز .......)
این ندای ندای آینده سازان سرزمین بلوچستان است ، دیگر به این سرزمین امیدها داشت ، امید به این کودکانی که این سرزمین را از دست جنایتکاران پاک خواهند کرد ، این کودکانی که در کودکی عاشق شهادتند ، این کودکانی که در کودکی میخواهند عملیات استشهادی کنند . دیگر ملت بلوچ را غمی نخواهد بود هنگامیکه این دلاورمردان را می بینیم امیدها زنده میشوند ناامیدها از بین میروند.
عزیزان این یک تصویر واقعی از یک مبارز در کوهستانهای بلوچستان است ، این یک نقاشی نیست ، شما را خدای کمی غیرت کنید و این کودک را در دل بسپارید و بیایید به سوی مبارزه و قیام ........
بیایید از ندای این کودک پند بگیرید ، بیایید شجاع باشید و بهادر ، شما هم میتوانید پسرانتان را مثل پسر شهید مجاهد و آزادیخواه بار بیاورید.
پس امروز بستر خود را بندید و هجرت کنید و درهای پایگاههای کوهستانهای بلوچستان برای شما برای همیشه باز است.
یا الله مدد
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: