۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

پیام تبریک رهبر جنبش مقاومت جندالله حاج محمدظاهر بلوچ به مناسبت عید سعید قربان

عید سعید قربان را به همه ی مردم مسلمان جهان بالخصوص به ملت ستمدیده و تحت ظلم رژیم آخوندی ، مردم بلوچ و اهلسنت تبریک و تهنیت عرض میکنم.
ایثار عظیم حضرت ابراهیم و مبارزه با نفس و شیطان ، نماد این حقیقت حکمت آمیز است که پیمودن راه تعالی و پیشرفت و عروج، بدون گذشت و ایثار و مبارزه امکان پذیر نیست ، از مردم بلوچ و اهلسنت میخواهم که بر خلاف رژیم آخوندی قیام و مبارزه کنند و از ایثار و خودگذشتگی کار بگیرند و در مقابل سختیها و مشکلات صبر و تحمل کنند.
بیایید با همدیگر به مناسبت این عید بزرگ عهد و پیمان بندیم که برای آزادی سرزمین مان از دست متجاوزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و با الفت و دوستی به جهاد و قیام علیه رژیم ادامه دهیم.
ایجاد شکاف میان ملت بلوچ ، فاصله انداختن میان مردم وعلمای کرام و ایجاد سوءظن در بین ریش سفیدان و سران قبائل از ترفندهای دشمن است ، همه باید مراقب این حرکات دشمنان ملت بلوچ و اهلسنت باشند.
تفرقه افکنی و ایجاد فاصله بین مردم و مبارزین محور اصلی سیاست رژیم آخوندی است اگر ملت بلوچ در کنار مبارزین هم متحد و یکپارچه باشند یقینا رژیم شکست خواهند خورد.
بر ملت بلوچ ظلم و تعددی فراوانی بالخصوص در ماههای اخیر روی داده است و جوانان بسیاری را اعدام و به شهادت رسانیده اند ، به ملت بلوچ قول میدهیم که این جنایتهای رژیم بی پاسخ نخواهند ماند و به زودی برادران شما انتقام سختی از مزدوران رژیم خواهند گرفت .
همچنین به مزدوران رژیم و کسانی که به نحوی با رژیم همکاری میکنند هشدار میدهم که از این کار خود بازآیند و یا بلوچستان را ترک کنند ، وگرنه خود را برای موت آماده کنند.
به امید آن روزی که تمامی ملت بلوچ روز عید را درسرزمین خود با امنیت و خود کفایی عیدی کنند.
حاج محمد ظاهر بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: