۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

مبارزان بلوچ قدرت ایمانی دارند و ما شیعیان مشکل ایمانی داریم ما باید ایمانمان را اصلاح کنیم و کرده هایمان را تکرارنکنیم تا امنیت را به منطقه برگردانیم

به گزارش اهوران نیوز:امام جمعه و نماینده خامنه ای جنایتکار اخوند موسوی در چابهار در سخرانی های خود با اشاره به امنیت خودشان و به مردم هشدار میدهد تا بیشتر  دقت کنند و با نیروهای امنیتی همکاری کنند و بعد با توهین به مبارزان بلوچ و  مبارزان را عوامل استکبار و خود فروخته به دشمنان اسلام خطاب می کند و مبارزان را دشمنان اسلام می نامد و قدرت مبارزان را تآید و قدرتشان را همکاری با امریکا  واسراییل  می نامد.
بعد از اتمام سخنان اخوند موسوی دو نفر ازشنوندگان شیعه که از کارمند های شهرستانی در چابهار بودند از موسوی اجازه میگیرند که در مورد امنیت منطقه پیشنهادهای راعلام کنند که اخوند موسوی به انها اجازه میدهد.
 شخص اولی میگوید که حکومت دست ما هست قدرت دست ماهست سلاح های گوناگون را در اختیار داریم ولی چرا  چند نفر  با یک اسلحه که در اختیار دارند بایک حکومت میجنگنند قدرتشان بیشتر و غیر قابل کنترل هستند؟
و درجواب خودش به شنوندگان میگوید برادرن وخواهران گرامی این چند نفر که که ما هر روزه شاهد حملات گوناگون از انها  هستیم  ما انها را دشمنان اسلام میدانیم و میگویم که انها قدرت مند هستند ولی قدرتشان را اسراییلی و امریکایی میدانیم میخواهم به شما بگویم قدرت  انها اسلامی و قدرت ایمانی میباشد و قدرتشان غیر قابل کنترل هست و نه امریکا نه اسراییل نه هیچ قدرت دیگری با انها نیست جزءیک قدرت الهی که با انها همراهی میکند انها با قدر ت ایمانشان دارند با ما میجنگند وپیشنهاد من به شما این هست که مشکل ایمانیمان را حل کنیم چون ما مشکل ایمانی داریم تا  از امنیت کامل برخوردار باشیم.
وشخص دوم میگوید این برادر چیزی برای من نگذاشتند که من بگویم گفت که ما واقعا مشکل ایمانی داریم مسلمان واقعی انها هستند ما باید ایمانمان را اصلاح کنیم و کرده هایمان را تکرارنکنیم تا امنیت را به منطقه برگردانیم.
بعد از اتمام جلسه شان نیروهای  گور به گورشده امام زمانشان انها را دستگیر و به شکنجه گاه های  وزارت اطلاعات میبرند.چون تحمل حق گویی این شیرمردان ایران زمین را نداشتند.

هیچ نظری موجود نیست: