۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

وهابیت بهانه‌ای برای تشدید فشار بر کردهای سردشت..

سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز از سنندج طی ماه گذشته بیش از 9 نفر تنها در شهرستان سردشت به اتهام وهابیت توسط نیروهای اطلاعات ربوده شده‌اند.
ظلم و ستم روزمره نظام ولایت فقیه بر مردم کردستان ایران، و تبعیض نژادی حاکمان تهران در مناطق کرد نشین رازی نیست که آنرا فاش کنیم. کردها به بهانه‌های قومگرائی و ناسیونالیستی، و حزبهای توده و کومله و  هزار و یک بهانه دیگر همیشه از کمترین حق یک شهروند درجه سوم نیز محروم بوده‌اند، و در تمامی مدت جنگ ایران و عراق بدترین جنایتها در حقشان از سوی رژیم ایران وعراق صورت گرفت و دنیا ساکت نظاره گر همه این جنایتها بود و جیک هم نزد!!
البته شاید ظلم و ستم نظام ولایت فقیه در حق کردها ریشه عقائدی نیز داشته باشد. چرا که در احادیث شیعه آمده است که امام صادق (ع) فرموده اند که کردها قومی از جن هستند!!
خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" پنجشنبه 27-1-2011 به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد "این دو نفر كه نعمت و ناصر نام دارند از دو روز گذشته توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شده هم اكنون در بازداشت به سر می برند." و بنا به گزارشهای رسیده از منطقه تا کنون از سرنوشت این دو شخص هیچ اطلاعی نیست!
نظام ولایت فقیه به این دو شخص اتهام عضویت در "القاعده" و نشر وهابیت زده است!!
تهمت "وهابیت" اتهامی است هولامی و نامفهوم که نظام آنرا به قد و قامت هر شخص روشنفکر در کشور دوخته، و تا نیاز می‌شود این برجسب را بر افرادی که از آنها احساس خطر می‌کند می‌چسباند و پس از چندی یا جسد سوراخ سوراخ شده آنها به خانواده‌هایشان تحویل می‌گردد. و یا به غیبت کبری فرستاده می‌شوند و خبرشان شاید پس از سرنگون شدن این نظام مستبد به گوش مردم برسد.
در مدت کمتر از یک ماه 9 جوان در این منطقه به اتهام "القاعده" و وهابیت دستگیر وبه بازداشتگاهای نامعلومی منتقل شده‌اند!
مردم سردشت و روشنفکران کرد از این وضعیت فلاکت بار منطقه بشدت به تنگ آمده‌اند، و بارها به مسئولین تذکر داده‌اند اینگونه تصرفات مستبدانه منطقه را به آتش خواهد کشید.
سردشت یکی از شهرستان‌های مرزی و کردنشین استان آذربایجان غربی است و در جنوب این استان قرار دارد و با شمال کشور عراق  و دقیقا با شهر حلبچه همسایه است. جمعیت 150 هزار نفری این شهرستان صد درصد سنی مذهب هستند.

هیچ نظری موجود نیست: