۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

تونلی که بوی عملیات تروریستی توسط اطلاعات رژیم و زابلی های جنایتکار و به خاک یکسان کردن مردم بیگناه اهل سنت و ملت بلوچ را میدهد

تصاویر و خبر تونل کشف شده در رسانه های خبری دنیا نشر گردید ، اما کیست که جوابگوی این یاشد ، که جواب دهد این تونل را چه کسانی حفر کرده اند و هدف شان چه بوده است ؟
آیا کسی جوابگوی هست
یقینا سران رژیم این جواب را خواهند داد که ایادی صهیونیسم و امریکاییها آمده اند این تونل را حفر کرده اند تا در بین سنی و شیعه اختلاف و تفرقه بیندازند.
اما اگر به این تقیه گران بگوییم که این تونل به پایگاه بسیجی که در نزدکی مسجد مکی است وصل میشود ، آیا در داخل بسیج صهیونیستی و امریکایی است ؟
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
نه امریکایی است و نه اسراییلی ، بلکه خانه ی تروریست های حزب اللهی ، سپاهیان خونخوار ، زابلی های منحوس و جنایتکار است که شیفته ی خون مردم بیگناه اهل سنت و ملت بلوچ هستند.


در این خانه مزدوران و جلادان خامنه ای جنایتکاران همراه با زابلی های منحوس هستند ، که نقشه کشیده بودند و میخواستند مردم بیگناه اهل سنت را با خاک یکسان کنند.
آری چند متر جلو تر زير ساختمان مسجد قديمي كه چند وقت پيش شهيدش كردند بود ، تونل كه در خاكبرداري اخير مسجد مکی پيدا شد كه مردم كه براي نماز رفته بودند مشاهده میکنند جلوي تونل ديوار كشيده ، قابل ذكر است كه حدود تقريبا چهل متر جلوتر از مسجد ساختمان سه طبقه يا همان جاسوس خانه اطلاعات سپاه است و مردم كه تونل را ديدند شك شان تبديل به يقين شد كه اين تونل مطعلق به اطلاعات رژيم منفور آخوندی است.
در حقیقت هدف رژیم این بود که هزاران نفر از مردم بیگناه اهل سنت و مردم زاهدان را به خاک یکسان کند ، اما خداوند متعال این مکر رژیم را فاش کرد و رژیم را رسوا و بدنام کرد ، و خداوند با مظلومین است و نصرت خداوند متعال شامل این مردم ستمدیده و بیگناه شد .
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: