۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

تبعیض رژیم حتی در استخدام خدمتکار و معلم در مدارس تایباد

ویژۀ سنی نیوز: به گزارش منابع خاص سنی نیوز از شهرستان تایباد، رژیم صفوي ایران که همیشه تبعیض و بی عدالتی سرلوحه کارهایش بوده است این بار نیز در اقدامی ناعادلانه و تبعیض آمیز اقدام به استخدام خدمتگزار در مدارس تایباد نمود که در این بین به جز عده ی معدودی از اهل سنت که قبلا از طرف خود مدارس به طور موقت و به صورت کارگر روزمزد به کار گرفته شده بودند بقیه مستخدمین جدید از افراد شیعه انتخاب شده اند.
دراین میان می توان به روستایی اشاره نمود که با بیش از دو هزار نفر جمعیت صددرصد سنی و صدها جوان تحصیلکرده، با این حال آموزش و پرورش شهرستان اقدام به استخدام شیعیان از روستاهای دیگر به مراکز آموزشی این روستا نموده است تاچهرۀ پلید خود را حتی در جزئی ترین امور نمایان کند.
لازم به تذکر است که سیاست استخدام معلمان و کارمندان شیعۀ غیر بومی که در حقیقت مبلغان مذهب باطل تشیع می باشند در مناطق اهل سنت به هدف گمراه نمودن فرزندان اهل سنت و تبلیغ تشیع صفوی در بین آنها صورت می گیرد و بیشتر این افراد را جاسوسان اطلاعات رژیم تشکیل می دهد.
همچنین گزارش های رسیده به اداره سنی نیوز حاکی از آن است که از وضعيت حضرت مولانا فاضلي موحد که در زندان رژیم به سر می برد اطلاع دقیقی در دسترس نمی باشد.
به گزارش منابع سنی نیوز: ايشان در مکانی نامعلوم به شکل انفرادی زندانی می باشد و با دیگر زندانیان ارتباطی ندارد. بعضی از گزارش های تایید نشده حکایت از اتاق مخوف و تاريكی می نماید که مولانا فاضلی در آن تحت مراقبت 24ساعته می باشد.
همچنین گزارش رسیده که جوانانی از اهل سنت كه نظام سفاك ايران آنها را زنداني كرده است در داخل زندان و زير شكنجه شدید قرار دارند و ماموران رژیم به اعتقادات اهل سنت توهين نموده و به سب و لعن صحابه کرام ميپردازند تا با احساسات جوانان غيور بازي كنند.
از سوی دیگر گفته می شود که هيئتي از علمای زاهدان و منطقه به دلیل رویدادهای اخير تايباد عازم تهران هستند.

هیچ نظری موجود نیست: