۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

با تشبیه معترضان ایرانی به گوساله پرستان یک فرمانده ارشد سپاه: اگر نتایج انتخابات مجلس طبق ارزش های ما نباشد خونین


سالار آبنوش فرمانده ارشد سپاه قزوین تاکید کرد که اگر نتیجه انتخابات مجلس نهم نتیجه ‌ای در راستای ارزش‌های اصولگرایان نداشته باشد، سال ٩۱ سالی بسیار خطرناک و حتی خونین خواهد بود. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران قرار است حدود دو سال آینده برگزار شود. به نظر می رسد اصولگرایان حاکم بر این کشور از هم اکنون خود را برای یکدست کردن پارلمان آینده آماده می کنند .

به گزارش خبرگزاری "فارس" نزدیک به سپاه پاسداران ایران، فرمانده سپاه موسوم به "صاحب‌الامر" در استان قزوین، پنجشنبه 4-2-2011 در همایش ناظران شورای نگهبان همچنین خطاب به شورای نگهبان گفت: "باید دقت بیشتری شود و اسناد و مدارک و اطلاعات صحیح در این خصوص جمع شود و کسی که باید پذیرفته نشود، رد شده و به کسی که باید تذکر داده شود نیز تذکر داد."

ایران در پی انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شاهد سالی خونین بود. اعتراض ها به نتایج این انتخابات که برخی شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت را در بر گرفت، ده ها کشته در خیابان ها و بازداشتگاه ها، صدها زخمی و صدها زندانی در پی داشت. اصلاح طلبان ایران می گویند که این انتخابات شاهد تقلب گسترده و سازمان دهی شده بود.

سالار آبنوش در بخش دیگری از سخنان خود با تشبه معترضان ایرانی به بنی اسرائیل گفت: "در عصر موسی کسانی منحرف و گوساله‌ پرست شدند و این گوساله‌پرستی ننگی است که پاک نمی‌شود. در آن زمان با وجود موسی و آن همه نشانه و دلیل
مردم گوساله ‌پرستیدند و در عصر ما نیز آدم‌هایی مانند موسوی و کروبی سامری ما بودند که عده‌ای گوساله آنها را پرستیدند."

او خاطر نشان کرد: "همان فتنه در حال ائتلاف با جریان دیگری به نام انحراف است و ریشه هر دو دارد یکی می‌شود و در انتخابات آینده پیچیدگی و سختی از انتخابات قبلی بیشتر است

هیچ نظری موجود نیست: