۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

یک نماینده ی رافضی در کویت علیه شیخ عثمان خمیس پرونده سازی می کند

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز  به نقل از شبکه ی دفاع از اهل سنت : بعد از اینکه نمایندگان اهل سنت مجلس کویت شکایت نامه ای را بر ضد آخوند رافضی یاسر الحبیث به دادگاه این کشور تسلیم نمودند ، نماینده ی رافضی حسین القلاف در صدد پرونده سازی برای شیخ عثمان الخمیس بر آمده است .
یاسر الحبیث در خلال مراسمی که در هفدهم رمضان امسال برگزار کرده بود به ناموس اطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم توهین کرده بود .
در منابع رافضی آمده است : در زمینه ی اقدامات قطعی بر ضد هرکس که به اعتقادات دینی ما توهین کند ، نماینده ی مجلس سید حسین القلاف گفت : کویت برای همیشه قلعه ای دست نیافتنی و سینه ای باز و مهربان باقی خواهد ماند و در جای جای این سینه ی مهربان همه ی شهروندان با کمال امنیت و آسایش و بر خلاف میل تکفیری ها در زیر سایه جناب امیر و ولی عهد و همچنین جناب نخست وزیر زندگی خواهند کرد و همه ی سال بر شما نیکو باد .
القلاف افزود : ما شکایت نامه ای آماده کرده ایم که در آن عثمان خمیس به مذهب ما توهین می کند که شیعه و علما را به نفاق و دروغ گویی متهم می کند و پناه بر خدا از این گفته !!.
گفتنی است همین حسین القلاف در دفاع کردن از شیعه ی کویت با وجود همه ی توهینهایی که به اهل سنت در همه جای دنیا می کنند شناخته شده است ، و کارهای این فرد باعث شعله ور شدن جنگ طائفه ای در این کشور می شود .

هیچ نظری موجود نیست: