۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

خورشید عید امسال در ایران طلوع نخواهد کرد؟!..



دکتر عليرضا دليري


به گزارش خبرگزاری اهوران نيوزبه نقل از سنى نيوز: چگونه عید را توان آمدن به ایران است در حالی که دیکتاتوران و دژخیمان بر اریکه‌ی قدرت تكيه زده و آزادی و اراده را از ملت ربوده اند. چگونه عید را توان قدم نهادن به ایران زمین است در حالی که حیوان صفتان سوار بر ننگ شهوت، جوانان و دختران میهن را مورد تجاوز جنسی قرار می‌دهند!..
سالها است تپه شرقی فلسطین که از پس آن آفتاب خندان روزهای عید طلوع می‌کرد نظارگربچه‌هايي است كه همچون غنچه‌های خندان با لباسهای زیبا و رنگارنگ دست در دست پدران و مادرانشان الله اکبر گویان بسوی ادای نماز عید می‌رفتند.حال اين تپه را یهودیان ربوده‌اند. سالهاست که فلسطین را عیدی نیست. روزهای عید کودکان فلسطین چون سایر روزهای سال سیاه و کبودند..
ولی ما عید داشتیم!!... بچه‌های ما با خنده‌های شادیشان امید به آینده‌ی روشن و رهایی از اسارت را در قلبهای شکسته‌ی کودکان معصوم فلسطینی می‌کاشتند..
سالها بود که خرس وحشی یخبندانهای سیبری خورشید درخشان روز عید کودکان افغانستان را ربوده بود.
و ما عید داشتیم!!..
ولی گویا نفرین !..
خورشید تابان عید شرم دارد امسال بر آسمان ایران بتابد..
چگونه عید می‌تواند به ایران بیاید درحالی که خون شهداي رمضان خشک نشده، و هنوز ابن ملجمهای خون آشام و ابو لؤلؤهای آتش پرست و آتش فروز در کوچه و خیابان اهل سنت ایران قهقهه‌ی مستانه سر می‌ دهند وجنايتكاران قلب اصلاح گران مؤمن و شاگردان مکتب عدالت امیر مؤمنان عمر بن خطاب (رضي الله عنه) و عاشقان مکتب پرهیزگاری امیر مؤمنان علی بن ابی طالب (رضی الله عنه) را نشانه گرفته اند !..
چگونه عید را توان چشم گشودن در سرزمین شیران است در حالی که ناله‌های جوانانمان از پشت دیوارهای کهریزکها گوش آسمان را كركرده است!..
عید را در کشور فقر و فلاکت، و در بین جوانان بیکار و بیوه‌زنان بی پناه، و در بین کودکان محتاج خیابانی، و مردان معتاد و در بین زنان گریان و آشفته جایگاهی نیست!...
خوشا بحالتان ای کودکان مظلوم و ستمدیده‌ی فلسطین.. مرگ عید در کشورتان مبارك باد. مقاومت در برابر جنایتکاران و اشغالگران یهودی گوارایتان باد. شما را جهادتان و ایستادگیتان مبارك باد
خوشا بحالتان ای دلیر مردان افغان.. مرگ عید در کشور شما رمز ایستادگی است و پایداری در برابر استعمارگر وحشی زمانه؛ آمریکای خودپرست... مبارک باد شما را ایستادگی و شجاعتتان...
خوشا بحالتان ای مردان سلحشور عراق بیباک.. مرگ عید در کشور شما ناقوسی است پرطنین از دلاور مردیهایتان در مقابل دژخیم استعمارگر غرب... درود باد بر شما شجاعت و مردانگیتان..
اما ما ایرانیان را جز بار شرم هیچ نیست!..
بسیجی و سپاهی برادرانش را می‌کشد. استعمارگرمان از خودمان است. دژخیممان زائیده‌ی همین میهن است. دیکتاتورمان لباس تقوا بر تن دارد!. طاغوت بر ما نماز عید می‌گذارد!..و فرعونهایمان عمامه بسر دارند!...
شما را به الله سوگند!..
به من بگویید: آیا عيد را در این میهن جایگاهی است؟!....

هیچ نظری موجود نیست: