۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

بازداشت دو مامور نیروی انتظامی رژیم :: در ارتباط با قتل یک جوان در میدان کاج

چند روز پس از انتشار فیلم قتل یک جوان در میدان کاج تهران، دو مامور نیروی انتظامی به اتهام "سهل انگاری" در جلوگیری از مرگ او بازداشت شدند.
در حالیکه نیروی انتظامی از اجرای طرح "امنیت محله محور" از سوی این نیرو برای "گسترش احساس امنیت" در تهران خبر میداد، فیلمی به صورت گسترده در شبکه های اینترنتی منتشر شد که جان باختن یک جوان در مقابل چشم های مردم ونیروی انتظامی پس از یک دعوای ناموسی را نشان میداد. فیلمی که موجی از اعتراضات را برانگیخت.در نهایت روز گذشته فرمانده نیروی انتظامی تهران از بازداشت دو مامور نیروی انتظامی که در صحنه حاضر بودندخبر داد.
حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران همچنین گفته که این جوان 20 دقیقه بعد از حادثه زنده بوده است. این اتفاق در حالی رخ داده که نیروی انتظامی بعد از انتخابات سال گذشته، وظیفه ضرب و شتم مردم معترض به انتخابات مخدوش 22 خرداد را برعهده داشته است.
پنج شنبه سیاه
براساس فیلمی که منتشر شده، روز پنج شنبه، 6 آبان ماه، جوانی که بر اثر ضربات چاقو مجروح و به زمین افتاده بود، در مقابل دیدگان مردم وماموران نیروی انتظامی که در صحنه حضور داشته اندجان باخته. براساس این فیلم قاتل با چاقویی که در دست داشته از نزدیک شدن دیگران به این جوان جلوگیری کرده است.
این در حالیست که مهدی، فردی که اکنون به عنوان قاتل در بازداشت به سر می برد اعلام کرده است "پلیس در محل حاضر بود و خودشان محمدرضا را نبردند شاید زودتر می‌بردند زنده می‌ماند".

هیچ نظری موجود نیست: