۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

خامنه‌ای جنایتکار امام جمعه اهل سنت كامیاران را عزل كرد

به گزارش آژانس خبری تفتان : بدنبال لغو مراسم عمامه گذاری دکتر شیخ حسن هاشمی مرشد طریقت قادری در كردستان، امروز خامنه‌ای طی حكمی حكومتی ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران را بركنار كرد و ملا توفيق قربانی كه یكی از چهره‌های منفور حكومتی است را به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان كامیاران منصوب كرد.
لازم به یادآوری است كه روز دوشنبه گذشته برنامه‌ی عمامه گذاری دکتر شیخ حسن هاشمی مرشد طریقت قادری در كردستان، كه بنا بود در مسجد جامع شهرستان كامیاران برگذار شود از سوی مسئولین شورای تامین استان كردستان به بهانه‌ی مسائل امنیتی لغو گردید.
این برنامه که به دعوت ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران قرار بود با حضور 6 هزار نفر از علما اهل سنت، دانشمندان، مشایخ و دراویش کردستان در مسجد جامع کامیاران برگذار گردد یک روز قبل از برگزاری، از طرف ارگانهای امنیتی لغو گردید و تهدید شد که به هیچ وجه نباید این مراسم برگذار گردد و حتی به امام جمعه كامیاران اجازه پذیرایی از مهمانهای خصوصی خود در منزلش داده نشد و در مسجد جامع نیز بروی مردم بسته شد و نیروی انتظامی با مردم برخورد فیزیکی انجام دادند.
بدنبال این سلسله وقایع و تنها به دلیل دفاع و حمایت ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران از دراویش قادری و صوفیهای نقشبندی استان كردستان، خامنه‌ای تصمیم به عزل و جایگزینی ملا توفيق قربانی به این پست گرفته است كه دخالتی آشكار و عیان در كار حوزه‌های علمیه و مراكز اسلامی اهل سنت كردستان می‌باشد.
خبرگزاری فارس رژیم هم این خبر را تائید كرده است
ماموستا «توفيق قرباني» به عنوان امام‌جمعه اهل سنت كامياران منصوب شد
خبرگزاري فارس رژیم : با حكم نماينده ولي فقيه منطقه كردستان، ماموستا «توفيق قرباني» به مدت 3 سال به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان كامياران منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شوراي برنامه‌ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت، در حكم سيد موسي موسوي، نماينده ولي فقيه منطقه كردستان به امام جمعه جديد اهل سنت كامياران آمده است:
جناب ماموستا آقاي حاج ملا توفيق قرباني (زيدعزه)
با سلام؛ با توجه به مراتب معنوي و علمي جنابعالي و نظر به پيشنهاد دبيرخانه ائمه جمعه منطقه كردستان و مركز بزرگ اسلامي كامياران، حضرتعالي را از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه اهل سنت شهرستان كامياران منصوب مي نمايم.
اميد است با حضور گسترده مردم متعهد و همياري مسئولين آن شهرستان در انسجام هرچه بيشتر مردم حزب‌الله جهت نيل به اهداف مقدس انقلاب اسلامي و برگزاري هرچه باشكوهتر آئين عبادي، سياسي نماز جمعه موفق باشيد.
موفقيت روز افزون جنابعالي را در ارشاد و خدمت به مردم مسلمان آن شهرستان از خداوند منان مسئلت دارم.

هیچ نظری موجود نیست: