۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

خامنه ای مبتلا به سرطان است

سنی نیوز: سند تایید شده از سوی ایالات متحده که به سال 2009 بر می گردد و سایت ویکیلیکس آنرا افشا نموده است حاکی از آنست که رهبر ایران آیت الله خامنه ای مبتلا به سرطان است و در مراحل پیشرفته قرار دارد و احتمالا در طی چند ماه آینده وفات خواهد نمود. 
با توجه به گزارش روزنامه شرق اوسط چاپ لندن 2/12/2010 رئیس جمهور سابق ایران علی اکبر هاشمی رفسنجانی در حال برنامه ریزی جایگزینی او می باشد.
با توجه با این سند که کنسلگری ایالات متحده در استانبول در سال 2009 آنرا ارسال نموده است یک بازرگانی که هویت و ملیت خود را فاش ننموده و به نظر میرسد ارتباط با رئیس جمهور سابق رفسجانی دارد گفته است: آقای خامنه ای از یک نوع سرطان خون نادر رنج من برد.
بنابر این آقای رفسنجانی در آن زمان مبارزه انتخاباتی را علیه انتخاب مجدد احمدی نژاد  آغاز نمود.
این سند می افزاید: پس از اینکه رفسنجانی از وضع صحی رهبر انقلاب مطلع شد مبارزه علیه خامنه ای در مجلس خبرگان را متوقف ساخت. و چونکه این مجلس یکی از مراکز تصمیم گیری در نظام سیاسی کشور بشمار می رود رفسنجانی تصمیم گرفت که امور باید به طور طبیعی خود پیش برود.
همچنان در این سند که ویکیلیکس آنرا افشا نموده آمده است:
پس از مرگ رهبر ایران، آقای رفسنجانی در مجلس خبرگان سعی خواهد کرد تا از این مرکز استفاده نموده لقب رهبریت انقلاب را کسب نماید و اگر در این کار موفق شد از احمدی نژاد طلب استعفا نموده و خواستار اجرای انتخابات جدید در کشور خواهد شد.
و در زمینه مرتبط، ایران از کشورهای منطقه خواسته است تا با قبول نمودن سندهای سری این سایت به دام نیفتند چون هدف از آن گسترش اختلاف میان مسلمانان و جهان اسلام است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران رامین مهمان پرست گفته است: هزاران تلگرام های دیپلماتیک ایالات متحده که در سایت ویکیلیکس منتشر شده  به این هدف است تا کشور های عربی خصوصا کشور های همسایه ای ایران را از مقاصد و اهداف ایران نگران سازند که همه در چارچوب توطئه مشکوک ایالات متحده درج میشود.

هیچ نظری موجود نیست: