۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

فرار از پاسخگوئی یک مدیر مسئول!

می مکران ـ اعتراض به شیوه های زهرآگین «زاهدان پرس» و دفاع از حق شهروندی امام جماعت اهل سنت، بیش از آنکه مدیر مسئول این سایت را به پاسخ گوئی و روشن کردن اتهماتش وادارد، دستمایه ای شده است تا این دفاعیات را نیز بر پرونده مولوی عبدالحمید بیافزاید و دفاع از حق شهروندی او را ، دفاع ضدانقلاب از او بنامد. وقتی نوشتیم که دید حاکم بر این سایت، دید امنیتی و جهت دار است، همین منظور را بیان می کردیم.
در دنیای رسانه ها، وقتی نویسنده یا مدیر مسئولی اتهاماتی به دیگران وارد می کند و مورد پرسش قرار می گیرد، می بایست قلم به دست بگیرد و در رفع ابهامات بکوشد. اما به نظر می رسد چنین انتظاری از گردانندگان «زاهدان پرس»، انتظار عبثی است. در اینجا هدف از نوشتن، نه آگاهگری، که مسموم کردن افکار برای پیش بردن هدف های از پیش تعیین شده ای است. هدف هایی که در اولین یادداشت مان نسبت به آن هشدار داده بودیم. آنچه در زیر می خوانید، یادداشتی است برای تنویر افکار عمومی که توسط نویسنده ای آشنا به مسائل استان به نگارش درآمده و در «سنی آنلاین» منتشر گشته و سپس تازه ترین واکنش «زاهدان پرس» آورده شده و در پایان یادداشات سایت «پهره روتاک» در این رابطه را می آوریم.
درنگی بر یادداشت یک مدیر مسئول!
سه شنبه, 09 آذر 1389
سنی آنلاین
اشاره:
چند روز پیش یک سایت وابسته به محافل افراطی در استان مطلبی با عنوان «یادداشت مدیر مسئول، برسد به دست مولوی عبدالحمید، اگر بگذارند!» به قلم فردی معلوم الحال که خود را مدیر مسئول آن سایت معرفی کرده بود، منتشر کرد.
با توجه به محتوای مطالبی که در این سایت از بدو تأسیس تاکنون منتشر شده است، این بار نیز بی پایه بودن ادعای مطرح شده در این نوشتار محرز و مشخص بود و ظرفیتی برای هرگونه واکنش در برابر انتشار آن وجود نداشت، بر این اساس پایگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ایران (سنی آنلاین) به جای پرداختن به این موضوع کم اهمیت، برنامه‏های از پیش تعیین شدۀ خود را دنبال کرد و از هرگونه واکنشی ابا ورزید.

بقیه در ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست: